"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. február 2., kedd

Kavics műhely

Már egy ideje ezen dolgoztunk, szinte elkészült. Mindennek megvan a maga helye, már lehet elmélyülten dolgozni benne. Műhely - dolgozó - olvasó. Tervek vannak bőven, kár, hogy nem áll egy nap 48 órából…

“Az örömteli élet mindig egyedi alkotás, és nem lehet recept alapján megvalósítani.” Csíkszentmihályi Mihály

Nem csak kavics képek készülnek, frivolitás, színezés, mandala festés, üvegfestés, bútorfestés, egyéb dekorációk ötleteiben merültem és merülök el. Új színek, új formák nyíltak meg előttem.

a kő megment téged...


Kavics szortírozó

 
 
Mandala színező Katalintól

Az elvarázsolt kertem

Színekre váró mandalák


Harmóniában a színező és a varrósdobozom

Ígérem már elég régóta Verának, Katának a frivolitást. Már látom a felújítás alagútból a kifelé vezető utat. Hamarosan sorra kerülnek azok is. :-)

A bútorfestés még készülőben. A szekrény fogantyúi már pirosan mosolyognak. 
A kis kék színű vitrines szekrény évek óta várt a pincében, hogy szerepet kaphasson. Most jött el az ő repertoárja. Még át kell kennem, lakkoznom és kerülhet a falra. A falióra is ezüstből pirossá újjászületett.

Még látszik a kék




Olvasósarok


Ennek a fehér párnának a huzata egy kinőtt ruhámból készült

“Egy értékes élet nincs a génjeinkbe táplálva, tevékenységünk lelkesedéséből és  adottságainkból származik.” Reinhold Messner
 

Adventre mikulásvirág helyett ő piroslott
 

 



A hétvégén talált rám egy drót-mandala. Leárazva várakozott egy bútorbolt falán a 65 cm átmérőjével. Amint megláttam már sejlett is fel mit lehetne vele kezdeni...

 
Szintén egy bútorbolt leárazott/egyedi darabok részlegén piroslott ez a szmájli fotel. Beleültem és hihetetlen kényelmével utolsó kétségeimet is elűzve és azonnal társak lettünk. Azóta itt mosolyog a dolgozóasztalom előtt. :-)


“Addig, míg a boldogságot keressük vagy arra vágyunk nem tapasztaljuk meg. Boldogság talán az, ami utólag annak tűnik.
Azonban, ha azt olykor teljesen elfeledjük megközelít, akkor amikor csak önmagunk vagyunk.” Reinhold Messner

A műhelyben önmagam vagyok.
 

47 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy beengedtél a műhelyedbe. A drótmandalád gyönyörű, s az a kutas színező nagyon megfogott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Holdgyöngy, hogy bekukkantollál :-)
      A színezőben még nagyon sok szépség van Johanna Basford nevét érdemes megjegyezni.

      Törlés
  2. Klassz dolgok klassz helyen, harmóniában. Nagyon tetszik a műhely-dolgozó-olvasószobád. Olyan letisztult. Ilyesmire vágyom én is. Ha majd egyszer, egy másik életemben lakberendezőre lesz szükségem, megkereslek :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Katici <3, sokáig tartott mire így összeállt a kép. Lassú lakberendező lennék... :-D Egyik ötlet szülte a másikat, van amit már évek óta ötletként dédelgettem, mostanra érett be. :-)

      Törlés
  3. de jó volt itt kicsit elidőzni veletek
    :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a műhelyed? Azt hittem,hogy a nappalid,mert olyan harmonikus ,szépséges.
    Köszönöm,hogy megmutattad a pirosas orchideát. Mióta írtál róla, vizslatom a kínálatot.:)
    Megrendeltem egy hónapja a Secret gardent, a kifestőt, így csatlakozom.:)
    Az olvasókuckód mesés,úgyszintén a piros gombos komód is! Meg minden.:)Olyan jó volt vendégségben lenni nálad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, talán a kifejezés nem a legmegfelelőbb. Dolgozó - pihenő - kreatív szoba. :-)
      Törekedtem rá, hogy harmónikus legyen, örülök, ha Te is így látod és tetszik.
      De jó Mamka csatlakoztál a titkos kerthez :-) Majd összevethetjük, hogy ki milyen színeket lát bele!
      Én is örültem a vendégségednek. <3

      Törlés
  5. Ó, csupa öröm ez a beszámoló! Élvezettel olvastam! Mennyi vidámságot, kedvességet, szépséget gyűjtöttél magad köré! itt aztán lehet kreatívkodni! Kellemes időtöltést, jó feltöltődést köztük. Az a mandala csodás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm szépen! <3
      Itt most már kiélhetem magam. :-) A mandala még csak "félkész", színeket varázsolok rá.

      Törlés
  6. Reggel már jártam itt a "műhelyedben" , csak időm nem volt akkor írni!
    Minden csodálatos, különösen a mókuska tetejű tartó! :-)
    Az idézeteket már nem is említem, pont idevalók! :-)
    További szép napot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha, a mókusos tartóról Te jutsz eszembe. :-)
      Köszönöm a Te vendégségedet is!

      Törlés
  7. Harmónia, nyugalom, megelégedettség, biztonság, "itt a helyem, s szeretem" üzenet - árad a képeidből...
    Picit talán azt irigylem, hogy vannak jó "kavicsozós" helyeid. Én többnyire csak az építkezések melletti betonkavics halmokból tudok "mazsolázni".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz Aranyos :-)
      Én is szoktam "kavicsbányákban", gyűjtögetni, de az igazi, nekem megfelő kavicsokat a tengerpartokon gyűjtöm ittelve a Garda-tó partján.

      Törlés
  8. Árad a képeidből, hogy élvezettel csinálod, amit csinálsz. :-)
    Úgy látom ez a kertes színezőkönyv sokaknak tetszik. Talán én is kipróbálnám, bár nem tudom mennyire haladnék gyorsan vele. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van, már évek óta dédelgettem mit hogyan és most elégedetten teszek-veszek, bütykölök, alakítgatok.
      A színezőt csak ajánlani tudom, nem a gyorsaság a lényeg, sőt! Te magad, a színek, a kreatív éned. Nagyon jó kikapcsolódást látok ebben is. Lépj be Te is a "Titkos kertek csoportba", ha van hozzá kedved! Mamkával már ketten vagyunk. :-)

      Törlés
    2. És hol van az a csoport? Nem nagyon drága a szinező? Simán lehet könyvesboltban venni?

      Törlés
    3. A csoportot mi alakítanánk :-) Mamka és én már vagyunk.
      Azt nem tudom odhaza mennyibe kerül - Mamka biztos megmondja neked - itt 15-16,- Euro körül van. Elég vastag könyv sokáig lehet rajta dolgozni. Keress rá, érdeklődj, Johanna Basfordtól a Secret Garden. Van neki több, más témájú könyve is.

      Törlés
    4. Könyvesboltban láttam a színezőt, hát nem olcsó, a magyar kiadás 3 ezer néhányszáz ft,viszont találtam belőle néhány oldalt a Pinteresten.Azt felteszem hozzám.
      Én a prospero könyvesektől rendeltem meg angolul,még nem ért ide.

      Törlés
    5. Valamivel olcsóbb, mint nálunk.
      Szerettem volna egy pár oldalt nektek beszkennelni, de nem működik a szkennerem. :-(

      Törlés
  9. Milyen jó lenne, ha mások is társulnának a "Titkos kertek csoporthoz"!!!
    Kinek van még kedve hozzá???

    VálaszTörlés
  10. Csak ámulok és bámulok! Micsoda kreativitás :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  11. Mivel színezed a titkos kertet? Ceruzával?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem kezdtem el Mamka, de színesceruzával fogom színezni, mert a filc átüthet a lapokon.
      Te?

      Törlés
    2. Tegnap néztem a rendelésemnek utána ,azt lemondtam,mert nincs a kiadónál,így valószínüleg megveszem a magyart.De előbb megnézem. Vékonyak a papírok? Akkor akrillceruzával fogom színezni.

      Törlés
    3. Vékonynak nem mondanám, de ha mégis átüt akkor már késő. Én ceruzát fogok használni hozzá.

      Törlés
  12. Köszönöm, hogy beengedtél, és jó sokáig elidőztem nálad. Csodás a kuckód!
    Nálam az asztalom felett van egy igazi Kavicskép, sokat nézegetem, olyankor lélekben nálad járok.
    Csatlakoznék a Titkos kerthez, csak előbb be kellene szerezni valahogy. De rákeresek, hátha van webes boltban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kata, köszi <3 <3
      Megmutatod azt a kavicsképet?
      De jó, hogy Te is csatlakozol a "Titkos kert csapathoz", nagyon örülök!!! :-)

      Törlés
  13. A bookline-ben le van árazva :-) Már jön is, szóval csatlakozom én is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyszerű vagy, már írok is Pipulkának privátba, hátha ezt nem olvassa!

      Törlés
  14. A kavicsképet te csináltad nekem :-)ha nem emlékeznél..Bár úgy kellett volna írnom, hogy eredeti Kavics féle kavicskép :-D A blogomban biztos van fotó róla valahol.
    De mivel most én is pakolászom rendezkedem a kreatív sarokba nem fotóznék.
    Holnap hozza a postafutár a Titkos kertet (2967.- internetes rendelésnél.Húú milyen sok másféle felnőtt színező is van. pl varázslatos erdő, komolyan elgondolkodtam melyiket is vegyem meg. :-)
    Színesem meg van nem s akármilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, hogy Te arról a kavicsról mesélsz...? :-)
      Azt hittem van egy másik is, amit nem ismerek. Igen, tudom, hogy fenn van a blogodon.
      Tudod, hogy milen kedvezményesen vetted a könyvet? :-O Nagyon megérte!
      Szerintem én is veszek majd még könyvet Johannától. Nekem is nehéz volt a választás, de a kert az ami a legközelebb áll hozzám.
      Milyen színesed van Kata?

      Törlés
    2. Igen arról a Kavicsról, aki te vagy:-) és aki művészien festegeti meg és komponálja képpé!
      Tudom nagyon-) most jött meg és át is néztem.
      Csupa grafit a színesem,nincs fába töltve egy vékony grafitszál.
      Bár ennél a könyvnél viszont tűhegyes ceruza kell, nem az a puha amim van....
      Bár tűfilc készletem is van valahol, de amíg rend nincs téve ugye. :-(
      (Ez az ár csak online rendelésnél érvényes+ a postaköltség.
      Ezek után nagyon kíváncsi leszek ki hogyan oldja meg a feladatokat!

      Törlés
    3. Dehogy Kata, ilyet mindenki tud!

      Neked van grafitod, de jó... :-) Igen, ennél a könyvnél hegyes eszköz szükségeltetik. Tűfilccel nem fogok próbálkozni, mert attól tartok, hogy átüt a papíron. Mit gondolsz?
      Ugye milyen csodás a könyv?

      Törlés
    4. Én megpróbálom az akverell ceruzámmal ,bár lehet,hogy az nem igazán alkalmas rá.

      Törlés
    5. Mamka, fenn vagy a fb-on? Ott könnyebb lenne "társalogni". :-)
      (Ha ide írod a neved nem teszem közzé!)

      Törlés
  15. Megvettem !!!!Az Alexandránál ,ott is olcsóbban,3200 ft-ért.Ez így nekem jó volt,mert helyben van.
    Majd még mutatom,hogy az unokáknak mit vettem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök! Izgatottan várom a bejegyzésed! :-)

      Törlés
  16. Annyira a helyén van minden. A színek, a formák. Csupa összhang és érzem belőle a jókedvet, ahogy kialakítottad magadnak.
    Szerintem itt még jobban fogsz szárnyalni, alkotni :)) kívánok hozzá kedvet, kreativitást :) <3

    Ezt a kifestőkönyvet Jenevernél láttam először, már ott is ámulatba estem tőle.
    Karácsony környékén a nagy multiknál sok helyen lehetett kapni, töredék árért, mint a könyvesboltokban, ugyanazokat.

    Jó munkát hozzá! majd remélem megmutatod hogy színezted ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Orsi <3

      Igen, azt hiszem én is Jenevernél láttam először. Amikor nálunk egy kreatív boltban megláttam azonnal lecsaptam rá.
      Köszi Orsi, majd hozok ízelítőt. :-)
      Te nem kaptál kedvet hozzá?

      Törlés
    2. Minden túlzás nélkül írom, tényleg gyönyörűnek tartom/látom ezeket a munkákat (amit pld. Jenevernél láttam) de tudom, hogy nem lenne türelmem hozzá :( lehet megcsinálnék egy-két oldalt belőle, aztán már nem foglalkoznék vele.

      De nem zárom ki, ha belebotlok majd egy ilyen kifestőbe, akkor mégis megveszem :))

      Törlés
    3. Próba cseresznye :-) Meglátod mennyire kikapcsolja a "gond-adót" és a kreativitás új erőt ad!

      Törlés
  17. Én megtettem a blog bejegyzésem:-)
    Más is színez ám ha bekukk hozzám van egy link érdemes megnézni! Csodaszép képek vannak fent kiszínezve.
    Nekem Progresso ceruzám van, azzal fogok színezni, no meg csillámos tűfilc is talán pl a csillagoknál.
    (Sajna az Fb.-nem vagyok fent és nem is szeretnék... ) De mailban szívesen beszélgetek ha gondolod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt nézem Kata!
      Te aztán felkészült vagy eszközökkel!
      Természetesen tartjuk majd a kapcsolatot! Tudom, hogy fb-on nem vagy fenn, nem baj.

      Törlés
    2. Progresso ceruza? nem ia hallottam róla. utánenézek. csillámos tűfilc....jól hangzik.

      Törlés