"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. február 2., kedd

Kavics műhely

Már egy ideje ezen dolgoztunk, szinte elkészült. Mindennek megvan a maga helye, már lehet elmélyülten dolgozni benne. Műhely - dolgozó - olvasó. Tervek vannak bőven, kár, hogy nem áll egy nap 48 órából…

“Az örömteli élet mindig egyedi alkotás, és nem lehet recept alapján megvalósítani.” Csíkszentmihályi Mihály

Nem csak kavics képek készülnek, frivolitás, színezés, mandala festés, üvegfestés, bútorfestés, egyéb dekorációk ötleteiben merültem és merülök el. Új színek, új formák nyíltak meg előttem.

a kő megment téged...

Kavics szortírozó
 
 
Mandala színező Katalintól
Az elvarázsolt kertem
Színekre váró mandalák

Harmóniában a színező és a varrósdobozom



Olvasósarok

Ennek a fehér párnának a huzata egy kinőtt ruhámból készült
“Egy értékes élet nincs a génjeinkbe táplálva, tevékenységünk lelkesedéséből és  adottságainkból származik.” Reinhold Messner
 

Adventre mikulásvirág helyett ő piroslott



A hétvégén talált rám egy drót-mandala. Leárazva várakozott egy bútorbolt falán a 65 cm átmérőjével. Amint megláttam már sejlett is fel mit lehetne vele kezdeni...

 
Szintén egy bútorbolt leárazott/egyedi darabok részlegén piroslott ez a szmájli fotel. Beleültem és hihetetlen kényelmével utolsó kétségeimet is elűzve és azonnal társak lettünk. Azóta itt mosolyog a dolgozóasztalom előtt. :-)


“Addig, míg a boldogságot keressük vagy arra vágyunk nem tapasztaljuk meg. Boldogság talán az, ami utólag annak tűnik.
Azonban, ha azt olykor teljesen elfeledjük megközelít, akkor amikor csak önmagunk vagyunk.” Reinhold Messner

A műhelyben önmagam vagyok.