"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. január 31., vasárnap

Lelkemből

"A hegymászásról mára le tudok mondani, de a túrákról nem. Mintha bennem rejlene egy vándor nomád lelke. A meghatározó ebben nem a távolság hossza, hanem a tájékozódási készségem az adott környezetben. A rendszeres kirándulásokkal a világ mind titokzatosabb és nagyobb lesz." Reinhold Messner

26 megjegyzés:

  1. Tudod, anno mikor lebetegedtem nem az volt a gondom, hogy nem tudok beszélni, hanem belehaltam, hogy túrázni nem mehetek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holdgyöngy, ez megható. Nem is akarok arra gondolni, hogy ez velem is előfordulhat. Attól én is igen szenvednék.

      Törlés
    2. Holdgyöngy kommentjéhez (is) csatlakozva: mindig azért imádkozok, hogy a lábammal, fejemmel ne legyen gond, hogy menni tudjak míg élek, mert az nekem is katasztrófa lenne.

      A kis patakod majdnem olyan, mint az "enyém" a múltkori képeknél :))

      Törlés
  2. ... és az enyémből is :)
    Általad ismertem meg, de nagyon megtetszett a szemlélete és a gondolatai. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó érzés rokonlelkekre találni!
      Örülök, ha megkedvelted Messnert, egy érték az emberiségnek. Könyveit olvasva (vagy őt hallgatva) érthetővé, érezhetővé és élhetővé válik a világ. :-)

      Törlés
  3. Azt hiszem pont ez az élet lényege...

    VálaszTörlés
  4. IGEN ! IGEN ! IGEN !
    Ezt kell tudni - s ha megélted, tudod.

    VálaszTörlés
  5. ...és igen, kitágul a világ, megnyugszik a lélek, erősödik a test...nem is kicsit.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó idézet! Köszönöm! :-)
    Kívánok további szép napot, és jó hetet! :-)

    VálaszTörlés
  7. Jól esett a lelkemnek olvasni! Szépséges gondolatok! :)Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  8. imádom ezt a fotót, olyan igazi havasteles, nálunk csak percekig volt ebből

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó egy hétig volt belőle, szinte mindenütt elolvadt. 1000 m felé kell menni hóért. Ma +16 fok van...

      Törlés
  9. Jaj, igen, csak menni tudjak, csak menni tudjak, mert belebolondulnék.
    Épp ma mondtam a mászópajtásomnak, ha majd megyünk mászni és lezuhannék és mondjuk lebénulnék, meg kell, hogy öljön. :-) Tudom ez így röhejes, de nem hiszem, hogy kibírnám hegyek, erdő nélkül egy tolókocsiban, hisz az a feltöltődésem forrása. Bár lehet akkor a bánat vinne el hosszú szenvedés után, nem tudom...persze nem is szeretném megtudni, ha lehet. Szörnyű lehet ágyban fekvő betegnek lenni sok éven át. Az ilyen gondozottakat, nem is igazán tudom mivel vígasztalni, ha elsírják magukat, max. elterelni a figyelmüket rövid időre. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pipu, hogy tudsz ilyet mondani? Ilyet kérni bárkitől is? Mit szól a Te Istened?
      Szörnyű lehet, én nem is gondolok ilyenekre. Te se tedd! Csak mássz Pipulka, mássz! :-)

      Törlés
    2. Tudom, hogy hülyén hangzik, azért is jeleztem előre. :-) És persze, tudom, hogy nem tehetné meg, mert ő is hisz Istenben. valami máshoz kell majd folyamodnom, ha ilyen adódna.
      Talán a szakmámból adódnak az ilyen gondolataim, régen eszembe se jutottak hasonlók. Ha az ember túl sokat közlekedik a halál partján, valahogy hozzászokik az ilyen gondolatokhoz. Viszont eszembe jutott az ikertesó, akivel annak idején először másztam. Ő azt mondta, ha azt kérné a barátjától, hogy ölje meg, akkor megtenné. Akkor még én is lehurrogtam, hogy az olyan nem is barát, és miket beszél?? Most már megértem. Láttad azt a filmet-nem jut eszembe a címe-,ami egy bokszoló lányról szól, akit az utcáról emel ki az edző, aztán egy meccsen lebénul? Ha nem, érdemes lenne megnézni, csak jutna eszembe a címe.

      Törlés
    3. Megvan: Millió dolláros bébi

      Törlés
    4. Köszi a filmet, még nem láttam, de meg fogom nézni. Remélem fenn van a neten!
      Most hirtelen Dobronay László jutott eszembe, aki "visszajött" a túlvilágról. Ismered a történetét? A Youtube-n fenn van.

      Törlés
  10. Nem ismerem, de megkeresem, köszi neked is az ajánlást. A millió dolláros bébi tuti, hogy fenn van.

    VálaszTörlés