"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. január 18., hétfő

Kedves meglepetés :-)

Este későn hazaérkezve párom nyitja a postaládát és egy nagyobb levél állt benne. 

“ Leveled jött Magyarországról!”

Már a mondat is milyen varázslatos… Nem vártam levelet sehonnan, főleg nem otthonról. Ki írhatott? Levelt kapni olyan jó, még jobb meglepetésnek. :-)
Nagyon szépen köszönöm itt is Katalin! <3
Most épp a minták, formák és színek világában élek. Már bele is merültem. :-)
 
Mandala naptár


Egy rejtély azért maradt. 16-ai a postai pecsét rajta és 16-án már a postaládánkan landolt… Mivel érkezett??? 
A szeretet szárnyán, csak az lehet ilyen sebes... :-)

7 megjegyzés:

  1. valszeg az a pecsét a ti postátoktól ered, mert én 9-én adtam fel
    :))
    örülök, hogy sikerült a meglepi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A meglepi nagyon jól sikerült! <3
      A pecsét ott készült - mindig ott készül - ahol feladják. Ezen Budapest szerepel, a dátum január 16. A megérkezés időpontja is január 16. :-)
      (Hm, előre dátumoz a Magyar Posta?)

      Törlés
    2. Drága Kavics! A magyar postától ne várj sokat. Én spec örülök ha célba ér a csomagom és nem jön vissza mint tegnap :-o

      Törlés
  2. hát nem értem, én Budapesten adtam fel, de 9.-én

    VálaszTörlés
  3. De kedves meglepetés! Nagyon felkapott lett manapság ismét a színezés. Remek időtöltés. Kikapcsol és megnyugtat a rohanó világban :)

    VálaszTörlés