"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. február 27., szombat

Tündérek teája

Régi olvasóim biztos emlékeznek találkozásomra az illatos tündérfával. Eszembe jutott, hogy februárban szokott nyílni és utamat kis kerülővel abba az irányba vettem, ahol egy nagy bokor található egy iskola sötét és huzatos udvarán.
Spontán döntésemet már akkor tettem, amikor úton voltam és a fotómasinám épp nem volt nálam.

Tavaly az időjárás nem kedvezett ennek a növénynek sem és nem sok virággal látta el a bokrot. De az idén, az idén annyi virágot láttam rajta, mint eddig soha.
Szedtem is belőle egy jó marékkal és a táskámba tettem. Hihetetlen milyen finom illata lett az egész táskámnak attól a pár virágtól!

Illatos tündérfa virágai
Itthon aztán teát főztem belőlük és megittam a tündérek illatos ajándékát. Párom nem díjazta a parfüm illatú és ízű teát. :-)