"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. február 9., kedd

A természet él, mert élni akar

Nyílt nektek február elején egy napraforgó? Nekem most igen, és átadom nektek is.


Nem trükk, nem ámítás. A ténynek története van…
Tavaly október-november felé azon morfondíroztam, hogy egyetlen gyöngyölgetett zsályámat hogy megvédjem a téli fagyoktól. Behoztam a konyha ablakába.
Pár napra rá egy kis csírázó növénykét láttam a földből kibújni. Akkor még nem tudtam mi lehet ez, csak örültem, hogy valaki a virágcserépbe rejtette. Gyanús a mókuskánk. :-)
Aztán úgy gondoltam, ha ennyire élni akar a kis magonc, akkor kap egy saját cserepet és ő ezután hálásan nőtt és növekedett...


Locsolgattam, karóztam vékonyka szárát és ő csak nőtt a kevés napsütés ellenére is, míg megjelent pici bimbócskája...


A bimbó növekedett és itt árulte el, hogy mi lesz belőle.

 
Talán nem a legszebb nyurga szárán kócos szirmaival, de ÉL és virul, mert ÉLNI akar.

Fogadjátok szeretettel!

:-)