"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. május 7., csütörtök

Esőben és eső után 2. a Chiemsee-nél is

Előző bejegyzésemet folytatva a Chiemsee-nél is sűrű permeteső fogadott némi gyenge napsütéssel. Nem lehetett képeket vakító kék éggel készíteni, mégis szép nap volt ez is a langyos esőben.

II. Ludwig a Chiemsee partján


Eltűntek a hegyek a láthatárról

Hajócsere


Üstökös réce
 
Kezdenek a felhők felszakadozni










Szervusz :-)

 

14 megjegyzés:

  1. Megvan ennek az esős, borús időnek is a maga szépsége! Szeretem a szép felhőket is nézegetni.
    Azért csak sikerült a hegyeket is "elővarázsolni"!
    Gyönyörű tulipánokat fotóztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örültem, mikor a hegy csúcs, ha havasan is de előbukkant. Olyan volt a hangulat, mint a filmeken, amikor a hajósok partközelbe érnek és a hegyek "láttatják magukat". :-)

      Törlés
  2. óhhh, azok a tulipánok.... :) az a sötétlila...

    Nem nagyon szeretem a verebeket, itt sok van, jóóóó, tudom hogy hasznosak, de itt nagyon elszaporodtak - szóval csak azt akartam mondani, hogy a fotón meg olyan aranyosak :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan etetik a verebeket :-(, ezért aztán nem csoda, ha az asztalokra repülnek, néhány cm közelségbe. Én sem szeretem, hisz van bőven nekik való eleség, nem kellene őket emberi koszttal etetni.

      A tulipánok még ebben az esőben is csodaszépek voltak. :-)

      Törlés
  3. Elfelejtettem megkérdezni, hogy II. Ludwignak (Lajos?) az a portré, az miből van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. II. Ludwig ( II. Lajos bajor király) kő talapzaton fém sziluettel áll a tó partján.

      Törlés
  4. A rossz idő sem lehet akadálya egy jó kis kirándulásnak. Szépek a tulipánok (az egyik kedvenc virágom :))

    VálaszTörlés
  5. Csodás képeket készítesz, öröm veled így kirándulni :-)
    Nálunk sajnos kihaltak a verebek :-( Pedig anno a körúton mennyi volt ....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kata, jó, hogy velünk tartasz :-)
      Van olyan hely, ahol a verebek kihaltak? Nem is gondolnám... :-(

      Törlés
    2. Bizony, bizony :(
      A múlt héten egy újabb elképesztő víziót tett közzé a Magyar Madártani Egyesület miszerint 2020-ra teljesen eltűnhet Magyarországról a fecske is! Drasztikus élőhelycsökkenés, globális felmelegedés stb. - hacsak nem történnek lépések az ügyben... El sem tudom (és nem is szeretném) elképzelni a cikázó kis tollasok nélkül a nyári mezei sétáimat!

      Törlés
    3. Miklós, ezt én is olvastam a fecskékről... :-( nagyon remélem, hogy nem következik be!!!

      Törlés
  6. Én is a tulipánokat bámultam leginkább, de a hajók - a kacsával párhuzamban - is szépek, a ború meg szintén az élet része... :) Szép fotók, köszi!

    VálaszTörlés