"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. július 9., szerda

Cseresznyézés az esőben

Tegnap kora este megérkezett a sötét felhő, hozta magával a megváltó esőt. Felüdültek a virágok, a növények és a rigókat sem zavarta cseresznyevacsora közben. Behúzódtak a bokor alá és csipegették a zamatos szemet. Fél szemmel azért engem figyeltek, én meg őket...











12 megjegyzés:

  1. Hétfő délután óta nálunk is esik az eső :) a hegyekben 2000 méteren pedig a hó.

    VálaszTörlés
  2. Hagytál a cseresznyéből nekem is?? :))

    itt is felüdülés volt a mai eső...lemosta a port mindenről, most nagyon finom a levegő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, nem én cseresznyéztem... a rigók :-) és nem hagytak, mindent megettek.

      Szeretem az eső utáni illatokat!!!

      Törlés
    2. azt olvastam, hogy a rigók cseresznyéztek, de azt hittem Te is kint voltál cseresznyézni, abból a sorból következtettem, hogy: "Fél szemmel azért engem figyeltek, én meg őket..." :)

      Törlés
    3. Jó is lett volna, de csak a rigóknak volt cseresznyéjük. Nem is tudom honnan hozták, a közelben nincs cseresznyefa. :-(

      Törlés
  3. De szép képek..Az első pillanatba azt gondoltam, nincs az a cseresznye amiért esőben kint szedegetném és enném... és utána esett le.. nem Te voltál kint az esőben...A rigók meg aranyosak...

    VálaszTörlés
  4. Bepótoltam az elmaradásomat (szüleimnél voltam néhány napig), megcsodáltam a képeket, és a videókat. Nagyon tetszik, hogy ezekkel a kis felvételekkel színesíted a bejegyzéseket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jenever, örülök, hogy újra itt vagy (gondoltam, hogy nyaraltál) :-)
      Köszönöm :-)

      Törlés