"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. július 16., szerda

Bor, mámor, Provance

Bor, mámor, Provance című film (A Good Year - Ein gutes Jahr)

Ha szerencsénk van, a gyermekkor emlékei megelőznek bennünk minden elnyomott régi életérzést és újra élhetjük az életet… még ha el is mulasztottunk egyet s mást... láthatjuk a színeket, érezhetjük az illatokat, az ízeket és a boldogságot.

A film zenéje is megfelelően mámoros, a főszereplő Russell Crowe nagyon jól alakítja a szerepet. Nem gondoltam volna, hogy a Gladiátor megtestesítője egy ilyen szerepben is ugyanolyan hihető lesz. (Megint meg kellett jegyeznem magamnak, ne essek a beskatulyázás hibájába!)

Már sokadszorra láttam a filmet, de még mindig van mit mondania!


Rövidke összefoglaló


Ha valakinek nem elég, akkor további képek és ZENE hozzá.



9 megjegyzés:

  1. láttam :)
    most nem olyan régen megint volt a tévében, de már csak úgy a felétől kaptam el. Szeretem az ilyen könnyed filmeket, olyan igazi franciás hangulata van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is pár hete adta újfent az egyik adó. Nagyon szeretem a témát, a szereplőket, a zenét, a környéket, ahol játszódik... egyszóval mindent. :-)

      Törlés
  2. Épp tegnap gondoltam rá, hogy most már igazán ajánlhatna valamelyik blogos társ egy jó filmet. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem jó film. Szerinted? :-)

      Törlés
    2. Majd ha megnéztem válaszolok. :-)

      Törlés
  3. No megnéztem.
    Hát szívesen eltöltenék ott egy nyarat! Persze bűneikből megtérő, totál átalakuló üzletemberek és váratlanul felbukkanó amerikai unokahúgok nélkül. :-D
    Vincellérék maradhatnak, ők jópofák, velük kijönnék. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D ha igazad van, akkor igazad van :-D

      Törlés
  4. Én még sajnos, nem láttam ezt a filmet, pedig biztos nagyon jó!
    Keresgéltem a neten, de nem találtam meg, honnan lehetne letölteni, vagy esetleg online megnézni?!
    További szép estét, jó hétvégét kívánok!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha, én sem találtam meg a teljes filmet a neten :-(

      Törlés