"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. október 4., péntek

Párás őszi reggeleken

Vannak esetek - kell, hogy legyenek - amikor nem kell beszélni, a csend, a képek és a benyomások "szólnak". Számomra az őszben különösen sok az ilyen alkalom. Érdemes korán felkelni és ezekkel a reggelekkel együtt ébredni…míg a NAP is megmutatja mosolygós arcát... :-)









































:-)

8 megjegyzés:

  1. Vannak nagyon jól elkapott fotók. Nekem is volt egy pókhálóval beszőtt egész rét, amin reggel munkába autózás közbe átsütött a felkelő nap sugara és valami hihetetlen látvány volt, de mivel sehol sem tudtam volna ott megállni, sosem vittem a fényképezőt és mostanra lekaszálták a mezőt... :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is sok elszalasztott pillanatom van. Amit nagyon sajnálok, közel az útszélhez legelészett egy őz mama két kis gidájával. Mire visszafordultunk kocsival eltűntek a sűrűben...:-(

    VálaszTörlés
  3. Egy csoda, ahogy észreveszed ezeket a szépségeket, meg a gyönyörű, apró részleteket.

    ...meg ilyenkor én is végigjárom azokat az utakat, ahol ezek a fotók készülnek.

    ...és köszönöm! :)

    Holdringató

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép képek! Kedvenc évszakom az ősz (versenyben a tavasszal)

    VálaszTörlés
  5. o.ké, gyere csak, szívesen látlak Téged is...:-) :-)

    VálaszTörlés
  6. Mancoka, köszönöm. Korábban én a tavaszt és a nyárt szerettem, az őszt mindig az elmúlással hoztam összefüggésbe. Ma már szeretem az őszt is, tudom, hogy az elmúlást az újjászületés követi... :-)

    VálaszTörlés
  7. Szépséges képek!-)
    Csatlakozom-))

    VálaszTörlés
  8. Szép jó estét Lobelin! :-)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés