"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. október 16., szerda

Apró pillanatok - Részletek 1.

Az apró hétköznapi részletek, amik az egészet széppé teszik, széppé egészítik. Sokszor nap mint nap elmegyünk mellettük és észre sem vesszük vagy ha észre is vesszük, átsiklik felette a tudatunk, mert sietünk, mert sok a dolgunk, mert csörög a mobil, mert nincs rá időnk… 

Pedig, ha ilyen apró pillanatokra sincs időnk, akkor miért is vagyunk ezen a bolygón..?

Dőljetek hátra, mély lélegzet, háttérben kapcsoljátok be ezt a zenét és induljon a film, időzzetek el egy-egy képnél, ne siessetek... :-)





Fukszia




Kőrózsa





































6 megjegyzés:

  1. Csodás képek, hozzá egy kis jó zene, mi kell még? Egy jó kényelmes fotel, ahonnan szemlélhetjük a sok hangulatos képet. Köszönöm neked, hogy a te szemeddel láthattam a környezetedet.
    Tényleg úgy van, hogy elrohanunk a szépségek, különlegességek mellett. Most itt is olyan szép ősz van (kivéve a tegnapi esős napot), nem bírok betelni a látvánnyal. Az én fotóim pedig meg se közelítik azt a hangulatot amit bennem ébresztenek.

    VálaszTörlés
  2. Percekig el tudok időzni az ilyen képeken. Tegnap nálunk is esős volt az idő, ezért is tettem fel őket!
    Ma már megint szép arcát mutatja az ósz.
    Örülök, ha kellemes érzést keltenek Benned is a képek! :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Kavics! Nagyon szép képek és az ajtók, ajtók fölötti domborművek is szépek, érdekesek. Én észreveszem ezeket a részleteket és mindnek tudok örülni is, visznt ha együtt vagyunk másokkal és ujjongok, sokan lehurrognak, "az csak egy falevél" meg "minek fényképezed azt a sok gombát, csak megtelik a számítógépeden a vinyó a sok képtől"....

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus, ahogy észreveszed az apró részleteket. Csak csodálni tudlak érte. Hihetetlen hangulat árad mindegyikből.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Flögi, köszönöm! Ne is törődj vele mit mondanak mások, ők "más" nyelvet beszélnek... mi értjük egymást, nekünk ez ad örömöt, mi ebből töltekezünk :-)

    VálaszTörlés
  6. Én köszönöm Orsi, de hát ezt a nyelvet Te is érted... én "olvastam" a Te képeidet is!!! :-)

    VálaszTörlés