"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. október 2., szerda

Őszi virágok, Chiemsee hullámok, felhők…

Ez év júniusában a Chiemsee-nél lévő kedvenc helyünkről, a rózsanyílásról írtam. 
Az őszi színek is nagyon varázslatosak, nem annyira harsogók, inkább nyugodtabbak.
Zenei aláfestésnek ajánlanék hozzá itt...

 
Hortenzia

Tollborz





Lampionvirág

Homoktövis

Őszirózsa


Macskamenta

Varjúháj


Kasvirág





A tó vize varázslatosan hullámzott...




Végül feltenném az í-re a pontot, jöjjenek az örökké változó - számomra megunhatatlan felhőformációk...




 



Egy fénysugár
 

6 megjegyzés:

  1. Imádom a virágfotókat és a második hajós kép, meg az összes felhős csodaszép. Nagyon jó pillanatokat kaptál el. Gondolom, valahol a Chiemsee közelében laksz. :-) Most egyelőre csak a napi újakhoz van időm olvasgatni, nem tudom, mikor jutok oda, hogy régebbre is visszanézzek, de igyekezni fogok.

    VálaszTörlés
  2. Köszi!
    Igen, Chiemsee az örök szerelem...megunhatatlan! :-)

    VálaszTörlés
  3. kész vagyok ezektől a fotóktól...:) egyszerűen csodaszép!

    Mindig szokásom, hogy sok fotóból kiválasztok egyet, ami a legjobb ott, akkor, abban a pillanatban.
    Most nem tudtam...mind szépséges.

    A zene meg...simán lenyúltam:D elmentettem a kedvenceim közé:)

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretek mazsolázni a fotók között, igen, sokszor nehéz a legszebbet kiválasztani, talán nem is kell.
    Jó újra és újra visszanézni, feljön az emlék (többek k. ezért is csinálom)
    A zene meg már napok óta itt maradt a fülemben. Kép, hangulat, zene - jól illenek.
    Köszi, Orsi!

    VálaszTörlés
  5. Tök jók a hullámos képek!
    Moni

    VálaszTörlés