"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. május 21., szombat

Csacska macskák

Nagyon szeretem a búzamezőket (is) fotózni. Várom minden évben, hogy zöldüljenek, hogy hullámozzanak a szélben.
Búzamező-néző túránkból lett egy állati kirándulás is…

 
Láttatok már karón varjút?

Lógott az eső lába.


A házak között haladva egy hangos párra lettem figyelmes, fekete és színes tollazatuk különleges volt.




Ahol fekete kacsák vannak oda fekete macska is dukál. Jött is hamarosan a hangomra bokron, kerítésen át...



 
Majd a szomszédnál is...



Majd a szomszéd szomszédjánál is... Macskasimi nélkül nincs egy séta sem.


A következő ház kertjében valami egész másvalaki ugrándozott...


Gyapjaska
 
A sötét felhőkből hirtelen jeget is kaptunk, behúzódtunk az erdő magas fenyői alá.




Ami gyorsan jött, gyorsan is ment, mi is a búzaföldek felé.




 



14 megjegyzés:

  1. Hű, ez tényleg egy állati jó kirándulás lett! És Gyapjaskát engedik így szabadon kószálni? Bár a nyulaknak van akkora öntudatuk, hogy az utolsó pillanatban sem hiszik el, hogy ők a zsákmányok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy Gyapjaska felkelti az érdeklődésed :-D
      Igen, a kertben (elkerített) szabadon volt, kicsi ketrecébe (gondolom) éjjel bezárják. Ragadozók éjjel itt is vannak.
      Lehet, hogy a nyulak csinálják jól...?

      Törlés
  2. Én is megsimogatok minden macskát, ami az utamba kerül és engedi is :) Gyönyörűek a Te fotóidon lévő cicák is, tényleg simogatni valók :))

    Búzaföld...nekem mindig az ÉLET jut eszembe róla és rajongással nézem mindig. Nagyon szép, attól kezdve ahogy kikel és akkor is, mikor már aranyló sárga.
    A táblák szélén virágzó pipacsról és búzavirágról még nem is beszéltem... :))) Imádom ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiányzott is a pipacs a képről, de nem láttam még az idei búzában.

      Törlés
  3. A második (szürke cirmos) pont olyan, mint az új szerzeményünk, a Bella :-)
    Én is szeretem a búzaföldeket, meg a repcéket fotózni, van valami nyugalom ezekben a szélben ringatózó, nagy virág-növény-mezőkben. A legszebb, amit eddig láttam, egy len-föld volt: égszínkék a földön....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kéklő lenföldet élőben még nem láttam, csodás lehet az is!

      Törlés
  4. Én is szeretem a búzamezőket még zölden.
    Micsoda egy fura nyúl ez? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom milyen nyúl lehet, kék szeme van és gyapjas szőre. Fura figura, de aranyos. :-)

      Törlés
  5. Ó, engem a zöld búza ragadott meg. Emlékeket hozott nekem. Elmúlt idők emlékét.

    VálaszTörlés
  6. Nem volt szokatlan a sík mező, a hegyek után?
    Szép zöldek a búzamezők.
    Nem voltak pipacsok és búzavirágok a szélében? Nagyon vegytiszta gazdaság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ez ott van a közvetlen közelünkben, ahol élünk, a hegyekig mindig el kell utaznunk.
      Nem láttam egyetlen szál pipacsot sem, igen elég vegytisztának tűnik. De másutt sem láttam árokszélek, árokpartok sem piroslanak tőle.

      Törlés