"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. április 17., péntek

Kreativitás és színek

Kreatív játék a színekkel az, ami mindig megállásra, elgondolkodásra és újabb inspirációkra késztet…





"A Tavasz kiszabadítja a virágokat, hogy színesre fessék a nevető földet."
Reginald Heber

És ha már a színeknál járunk, akkor még valami, ami nagyon megfogott.
Hetek óta ott lóg a kirakatban. Mikor elhaladok előtte megállok és már egész messze járok gondolatban...


               
"Ha süt a nap, hagyd ott a házat.
Táncolj át a réten,
ülj le a patak mellett,
és élvezd, hogy létezel.
A víz csobogása felkapja félelmeidet,
és a végtelen tengerig sodorja." J. Donald Walters

11 megjegyzés:

  1. Úúúú. ez a színkavalkád! mesés..szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Azonkívül, hogy gyönyörű az a virág kompozíció...jajjj, de száraz, homokos földben vannak szegénykék :O

    A nagy utazás meg eljön a nyárral :) nincs az már messze! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A homok csak a felső réteg, alul termőföldben vannak a virágok, különben nem virulnának.

      A nagy utazás is eljön... :-) https://www.youtube.com/watch?v=pay9RiVAvD4

      Törlés
    2. Nagy utazás...de szeretem ezt a számot :)

      Törlés
  3. Érdekes elrendezés, szép színes, nekem tetszik. :) Azt néztem, hogy vajon ábrázol valamit vagy nonfiguratív. A kérdőjelen kívül nem láttam bele mást :)

    A tengert hallom a képről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egy kampó, horog... amin fennakadtam... :-D

      A tengert ábrázoló kép nagyon tetszik, a színei, a víz sokszínűsége, a fények rajta.

      Törlés
  4. Mennyire színes kis virágágy... nem is láttam még ilyet, homok? Talán a pálmák miatt? De miért nem üdén zöld fű? Mindenesetre érdekes, így is szép...

    Az a festmény nekem is nagyon ott van. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chanson, nekem is új, nem is láttam még másutt ezt a megoldást. Csak arra tudok gondolni, hogy "átmenet, kapocs" a pálmák és az európai virágok között.

      Törlés
  5. Az a virágkompozíció legyen....... mondjuk, tengeri herkentyű!
    Az a tengeres kép meg nagyon magával ragadó! Imádom hallgatni a hullámokat és csak nézni, nézni, nézni.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tenger herkentyű... :-) nagyon jó átmenet a két témám között Mancoka!
      A tenger morajlása, színei, a hullámok bennem is hasonló kellemes érzéseket keltenek.

      Törlés