"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. március 28., péntek

Kár volt károgni

Több mint egy hete figyelem a csatateret varjú-vércse vonalon. Általában reggelente fél hét és fél nyolc között zajlik az élet odafenn a fák között, a levegőben. A tegnapi és mai reggeli csend megdöbbentett… tűzszünet, új territóriumkijelölés vagy fegyverletétel, netán győzelem egyik fél részéről… ?
Résen leszek, szerintem nincs még minden lap kijátszva. :-)
Ma csak a vércse tojó mutatta magát, sütkérezett a reggeli napsütésben.



Amilyen hirtelen jött a hóesés, olyan hirtelen lett ismét tavasz. Vakítóan kék ég, napsütés. Jó volt az Inn partján bogarászni. Egy hatalmas “kavicsbányára” is találtam. Mondja a férjem: “Már megint...” :-)







Bogláros szellőrózsa

Berki szellőrózsa


Magnólia


9 megjegyzés:

  1. Ezek a férjek nem tudnak a gyűjtögetős örömeinknek örülni.:))))

    VálaszTörlés
  2. :-D más fából faragták őket, akarom mondani más kőből pattintották őket.. :-D

    VálaszTörlés
  3. Készülsz újabb kavicsos műalkotásokkal? Remélem raksz fel róluk képet, ha igen :-)

    VálaszTörlés
  4. igen és igen :-) Baribori, az ihlet nagy úr, ő dönt :-) (milyen nagyképűen hangzik, pedig dehogy)

    VálaszTörlés
  5. Szép helyen laktok, itt tényleg lehet gyönyörködni a természetben :-) A kavicsos kompozíciók olyan szépen illeszkednek ebbe a világszemléletbe, talán pont ezért szeretem őket- természetesek, és mégis van bennük valami emberi (nem mesterséges, mert az olyan pejoratív szó).

    VálaszTörlés
  6. áááá, nem tudnak ők semminek sem örülni :))

    én a vércsének drukkolok... :)

    a képekről meg még az jutott eszembe: szép az élet.

    VálaszTörlés
  7. BariBori, örülök, ha így megy át a dolog, mert így is szántam/szánom. Jó érzés, amikor valakivel egy nyelvet beszélünk. :-)

    Orsi, én is a vércséknek drukkolok, ők újak itt, szeretném, ha meghonosodhatnának. De azt is meg kell hagyni, hogy a varjak nagyon okos madarak!
    És igen, SZÉP AZ ÉLET! :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép tavasz van nálatok (is)! Kíváncsi vagyok a folytatásra, hogy melyik lesz a győztes.
    Addig is várom az újabb kavicsműveidet!

    VálaszTörlés
  9. Én is kjváncsian figyelem a folytatást - ha egyáltalán lesz - mert ma sincs semmi károgás...

    VálaszTörlés