"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2017. április 9., vasárnap

Neubeuern, régi ismerős az utcán

A krókusz-túra után hazafelé megálltunk Neubeuern pici településénél. Az óraátállítás “adott” nekünk időt a festett házak csendjét is magunkba szippantani.
Az 1981-ben elnyert Németország legszebb falvának címe nálunk ma is megállja a helyét. Ezért ha erre járunk és csak egy fél órára is, de megállunk.
Neubeuern vára, kastélya





A hegyre épült kastélyhoz most nem mentünk fel, a főtéren sétálgatva élveztük a napsugarakat.
Egyszer csak egy régi, már majd elfeledett ismerős tűnt fel előttem. Azonnal megismertem! Három évvel ezelőtt találkoztunk, amikor is felkísért bennünket a kastélyhoz vezető lépcsősoron.

Tömöttbundás mit sem változott, mintha megállt volna az idő három évvel ezelőtt.



Várnéző micót megdögönyözve betértünk egy házi sütire és a teraszról élveztük a tavaszi meleget.





14 megjegyzés:

  1. Itt még nem jártam, de két másik helyen igen, amiket te ajánlottál nem régen, majd ha a blgomban sorra kerülnek, mindenképpen megemlítem, hogy tőled tudtam róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon kedves Flögi, köszi! De ebbe a csöpp faluba is látogassatok el, meglátod megéri! Különösen nyáron és ősszel.

      Törlés
  2. A képeid alapján nem csodálom, hogy elnyerte ezt a címet! Szépséges!
    A cicó sem utolsó!
    Ti már nyertetek az óra átállítással!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a bejegyzésben annyi minden nem is látszik a településből, mint a korábbi (bemutató) bejegyzésekből.
      Ott, akkor valóban úgy éreztük nyertünk az óraátállítással. :-)

      Törlés
  3. A cicó! S azok a homlokzatok.Kedvenceim.

    VálaszTörlés
  4. A festett házakra emlékszem, a cicára visszalapoztam nálad :) csúcs ez a macska, csoda hogy még megvan:)
    Az a hihetetlen kék ég a házak felett...de szééép!

    VálaszTörlés
  5. Visszakerestem, ezek szerint 3 éve még "nem ismertelek"...:-)
    A macsek aranyos, és el tudnám képzelni az életemet abban a kis várban ott a házak fölötti domboldalon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, úgy érzem, mintha már évtizedeke ismernélek... :-)

      Én is el tudnám képzelni ott a domboldalon. ❤️

      Törlés
  6. Milyen szép homlokzatok. Olyan emberközeli, lakható miliőt sugároznak már a fotóid is. Gondolom ilyen lehet a valóságban is megélni, ott élni. Biztos nem véletlenül kapta ezt a megtisztelő címet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megélni igen, ott élni még nem próbáltam. A cím nem véletlen, a helynek varázsa van.

      Törlés