"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. december 17., szombat

Adventre

“...Csendes Advent lesz, csak egy halk sóhaj,
a remény is csak suttogni mer, nincs semmi óhaj.
Éljük meg a percet, a holnapot ki is sejtheti,
hisz a nap a holdat is örömmel kergeti.
Pedig ő sem tudja eléri e végül, mégis
minden nap a nagy találkozásra készül…”  
Földes Olga: Csendes Advent lesz



11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a kis vers!
    Bizony, bizony, meg kell tanulnunk örülni minden percnek!

    VálaszTörlés
  2. Léleksímogató szavak és a fotó....

    VálaszTörlés
  3. Jólesik elvonulni a világ zajától (a sok e-mailtől, feladattól, elvárástól) és befelé fordulni így advent idején. Köszönöm neked ehhez a sok "befelé fordító" idézetet, gondolatot az elmúlt hetekben. Boldog ünnepeket kívánok az év hátralevő részére!

    VálaszTörlés
  4. Drága Kavics, minden vasárnapi adventi megemlékezésed láttam és veled ünnepeltem, örültem.

    Írtad ezt most helyettem/nekem is :) Köszönöm! ❤️

    Áldott szép adventi napokat kívánok még a továbbiakban is :)

    VálaszTörlés