"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. december 11., vasárnap

Adventre

"Mindannyian vándorok vagyunk itt legbelül, messziről jövünk, messzire tartunk. Hazafelé. Útjaink java része tulajdonképpen magányos, azt hiszem. De csak azért, hogy megtanuljuk: az otthon nem hely, hanem ünnep.
Ünnepe a barátságnak, bátorságnak, kedvességnek - ünnepe a vidám karácsonyi vacsoráknak! - s nem tudom, tényleg nem tudom, hogyan másképpen lehetne (túl)élni egy félelemtől ennyire megterhelt világban, mint amilyenben mi itt élünk, halunk, szeretünk..." Márta


10 megjegyzés:

  1. Szép gondolatok. És milyen igaz, egy életen át útban vagyunk "hazafelé"...Kié az idézet ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem tudom. Füzeteim egyikében találtam és azon kevés esetek egyike, amikor a szerző számomra is ismeretlen, különben írtam volna.

      Törlés
  2. Nagyon szép gondolatok!
    Köszönöm! ♥

    VálaszTörlés
  3. Szívemnek nagyon kedves gondolatok! Minden modata elgondolkodtat, és annyira magaménak érzem..... különösen így karácsony közeledtével.

    VálaszTörlés
  4. Ezt én írtam. :)
    De nem ez a lényeg, és örülök, ha tudott adni valamit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök! Két okból is.
      Üdvözöllek kedves Márta a blogomon, még egy csendes olvasó jelentkezik. :-) (mert véletlenek ugye nincsenek)
      Másodjára, mert kiderült, hogy kitől származik a gondolat.
      Megtennéd nekem, hogy belinkeled az oldalt ahol ezt írtad? Köszönöm.
      Kerestem a neten, hogy honnan írhattam a füzetembe, de nem találtam meg a forrást, csak mások blogjára leltem.

      Törlés