"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. december 29., kedd

Találkozás Sanyival

Régi olvasóim bizonyára emlékeznek Tigrisre, a szorgalmas, olykor “vérengző” macska-lányra. Tigrisünk azóta már az égi vadászmezőkön portyázik :-( de szerencsére hátrahagyta egy-két utódját.

Sanyit, amikor előszőr láttam fotón ez ugrott be: “de szép a szemed Sanyi!” :-)

Sanyi

Sokára, most volt szerencsém vele találkozni. Talán megszámlálhatatlan mennyiségű macskánk volt már és mind más. Sanyi is más.
Még nincs egy éves sem, de hatalmas, gárfildosan-dagi, puha hamuszürke, szépséges rajzolatú a bundája, csodás szép zöld szemekkel és érdekesen szabálytalan lábujjakkal. :-)


Pont úgy ül, mint Garfield



Egész más a tekintete, amikor simogatom

Sajnos csak elmondásból tudom, hogy kicsinek igen vadóc volt, sok szeretgetésébe tartott a családomnak, míg megszelidült. Ez olyannyira jól sikerült, hogy mára egy kedves kis bújós kandúr lett belőle. Igaz, nyávogni azt nem tud (alig van hangja, talán mutál :-)) de dorombolásban már művész!
Nagyon jó fotózni, szinte beáll a masina elé. Tigris nem kedvelte, ha fotóztam, hamar elvette a tekintetét. Sanyi nyugodt, beáll/beül pózba és hosszan belenéz az objektívbe.
Apu műhelyében szívesen felugrik a forgószékre és az sem zavarja, ha a szék forog vele. De kényelmesen elnyúlik a munkaasztalon is. Őt is több család eteti a környéken - ebben közös anyjával - és minden bizonnyal innen a gárfildos-dagisága. :-)
Sanyi, légy még sokáig a család egyik kedvence!

24 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves és szép feje van Sanyinak! Nem csodálom hogy ennyire szeretitek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt olyan macskánk amelyikben ne találtam volna valami szeretnivalót... :-)

      Törlés
  2. Szép cica, Miska nézett ki ki egy évében ilyen derekasan. Én is ezt kívántam anno, hogy Cirnyó legyen velünk sokáig. (Sajnos azt elfeledtem hozzátenni erőben, egészségben...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem túl hosszú életűek, a legtöbbet az autó üt el, de vannak emberek is, akik szörnyűségre is képesek a macskák ellen. :-(

      Törlés
  3. Nagyon szép cica! :)
    A fényképezést az enyémek nem kedvelik, a legkisebb mindig rám szól, már ha meglátja, mire készülök :)
    De Sanyi igazi cica fotómodell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D ez jó, nem szereti, ha fényképezed.
      Sanyi, elmenne modellnek is. :-)

      Törlés
  4. De szép cicus! Az ember (aki én vagyok) vágyat érez, hogy megdögönyözze :)

    VálaszTörlés
  5. Ahány macska, annyi különös egyéniség. Mint az emberekből, belőlük sincs két egyforma. A macskabeszéd pedig egy külön téma. Van ám olyan is, hogy csak "test-beszélnek" - pl. ha valami nagyon nem tetszik nálunk a Bercinek, akkor dühödten csóválja a farkát. A Samu pedig kifejezetten siránkozó koldus. Ha éhes és enni kér, addig sündörög körülöttem, abba nem hagyva a nyávogást, míg fel nem állok és nem adok enni neki. Nekem nincs túl régóta macskám, egész életemben kutyás voltam, de kezdem őket tisztelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan.
      Sajnos nincs rá lehetőségem, hogy idehaza kutyát vagy/és macskát tarthassak, pedig lenne mindkettő. Így be kell érnem a néhai találkozásokkal. De annak is eljön majd az ideje és akkor napi szinten figyelhetem/szerethetem megint őket. :-)

      Törlés
  6. ooooh, de jó pasi ez a Sanyi! :) a szeme, az egész feje, a bundája - gyönyörűűűséges ♥ hejjj, de tudnám simogatni, szeretgetni...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép Sanyitok van. :-) Én egy kutya Sanyit ismertem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kutya, macska... egy kutya... :-D Sanyi macska. :-)

      Törlés
  8. Mennyire szép ez a cica... elolvadok tőle. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Chanson, olyan puha a bundája. :-)

      Törlés
  9. Válaszok
    1. Látom, elnyerte a Ti tetszéseteket is. Hogy csinálják ezek a macskuszok...? :-D

      Törlés
  10. Látom a macskalábujj-téma mély nyomokat hagyott benned :-D Szép, dús szőrű macska (nem egy éhező jószág)...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lili, nagyon. Azóta Te jutsz eszembe erről és minden egyes macskusznál megfigyelem. :-D Tőled tanultam. :-)

      Törlés
    2. Éhező? "Mindentfelfaló"... :-D

      Törlés
    3. Gömbölyű, mint egy macseknak kell... imádnivaló kis jószág :-)

      Törlés
  11. Szép cica és különlegesen szép a bundája 3/4 fotó :)

    VálaszTörlés