"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. december 28., hétfő

Az angyalok pontosan érkeznek

Már minden becsomagolva indulásra várt az autóban. Karácsonyra készülve, izgatottan, december 24-én. Férjem visszalépett a postaládához és az autóban adta át egy angyalka pontosan érkezett meglepetését…

:-)


Kedves Jenever, ezúton is nagyon köszönöm a meglepetésed, a figyelmet, amivel rám is gondoltál! <3
A táskámban lapulva kísért bennünket haza, majd vissza új otthonába. :-)

Hó és igazi tél híján, most ezekre a képekre nézve tél-nosztalgiázom. Kata egere és Jenever hóemberei. <3



19 megjegyzés:

  1. így jár(hat) az, aki időben megszerzi a barátai postacímét:)
    sajnos nem mindenkinek sikerült :(

    VálaszTörlés
  2. Mivel teljesen kiment a divatból a képeslap küldés, tényleg meglepődik és örül az ember, ha véletlenül egy-egy eltévedt lap odatalál hozzá...Idén én (már) nem kaptam ilyen eltévedt lapot..Igaz, én se küldtem senkinek, mert többnyire telefonáltam, vagy ment az Email....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz, szinte kimegy a divatból, az internet szinte mindent felgyorsít, kivált.
      Kedves szokás volt a képeslap, üdvözlőlap küldés. Mi még emlékszünk rá. A figyelmességen túl ezért is volt nagy a meglepetés. :-)

      Törlés
  3. Ha másutt nem , de legalább képeslapon látsz havat is :-)

    VálaszTörlés
  4. Igazán nagyon szívesen! :) <3
    Lényeg, hogy még épp időben találkoztatok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint nézegettem vettem észre tizenegy dísz van a fán. Ez a szerencseszámom, már évtizedek óta kísér. :-)

      Törlés
    2. Nem mondod... (persze én úgy gondolom, nincsenek véletlenek... :D )

      Törlés
    3. Én hiszem, hogy nincsenek véletlenek. :-)

      Törlés
    4. Igazad van, ez a helyes megfogalmazás :))

      Törlés
  5. Hihi! Jó volt az időzítés:)
    Nekem idén nem sikerült jól időzíteni, míg tavaly 2 nap alatt kézbesítették a lapokat, idén egy hétig utazott, még megyén belül is. Lehet, hogy fellendülőben van ez a régi kedves szokás, nem? Sokkal személyesebb kézbe fogni egy gondolást, mint elolvasni sms-ben (bár már az sem dívik annyira), vagy e-mailben.
    Láttam, Jenever mindenkinek stílszerű képeslapot küldött. Szuper csaj!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jenever tökéletesen időzített.:-)
      Lehet, hogy fellendülőben van? Nem tudom, kedves szokás, különösen, ha saját készítés!
      Igazad van, Jenever szuper csaj! :-)

      Törlés
    2. Kata szánkózó egérkéje is nagyon aranyos, természetesen! (Kéz)ügyesek ezek a lányok!!!

      Törlés
    3. Azok ám, van mit pótolnom!

      Törlés
  6. Jól elmaradtam a blogok olvasásával az év végi hajrában, de ez azért így utólag is nagyon kedves volt valóban :)

    VálaszTörlés