"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. március 1., vasárnap

Hazai naplemente





“Halovány, almaboros az Ég-távol,
majd ahogy fényalvóvá válik a tér,
mézbőre kipirul, akár egy kacér
lánynak, és csillagparázslásig lángol.
Sóhajos, kótyagos a nesztelenség,
szél szökkell bokrok kócain szelíden,
a lét fűszagú tavaszmeztelenség,
benne a rétbimbózás épp elpihen.
Szívdobogó ernyedést lebbent az éjjel,
álmok bölcsőpuhaságába ring a táj,
Hold-ölelést terít a világra széjjel,
s mellkasukból csöndet lehelnek a fák.” 
Steel: Alkonyi március

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a naplementéket/napkeltéket. Különlegesek. Még fotón nézni is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színeket szeretem benne, mindig más és percről percre változik.

      Törlés
    2. igen! és mindig arra gondolok, hogy nincs az a festő, aki ki tudna keverni ilyen színeket.

      Törlés
  2. Nagyon szép!
    Múlt hétvégén mentem haza a szüleimhez, a buszról láttam a lebukó napot, meseszép volt. Sajnos fotózni nem tudtam.
    Aztán sötétedés után a csillagos ég, hát olyat sem nagyon látok itt a nagyvárosban a sok fénytől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp a napokban olvastam Pipulkánál valami hasonlót...
      http://pipulka.blogspot.de/2015/03/lurkoszaj.html
      :-)

      Törlés