"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. március 2., hétfő

Esős vasárnap

“Millióan vágynak halhatatlanságra, de fogalmuk sincs, mit kezdjenek magukkal egy esős vasárnap délutánon.” Susan Ertz

A Chiemsee szomorkás arcát mutatta aznap. Csepegett az eső, a hegyekben a főn kergetőzött a nehéz felhőkkel, a tó körül nagy volt a páratartalom.
Egy-egy sétáló járt a környéken, csend honolt a tájon...




Chiemsee



A bóbitás már évek óta itt él


Volt aki saját magát sétáltatta...

A szigeten a fák közt Ludwig kastélya

A prieni Prinavera élményfürdő tornyán a webkamerán keresztül friss betekintést nyerhet mindenki a környékről.
 
Prinavera élményfürdő


Esti fényben

A tavasz hirnökeivel is találkoztunk...


Hóvirág


Tavaszi tőzike

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. gondoltam, hogy lesz akiknek ez a dal jut majd eszébe... jó és érdekes, hogy mindenki valami másra tud asszociálni.

      Törlés
  2. Az első mondataid olvasva az volt az első gondolatom: egy esős vasárnap délután bekuckózok egy könyvvel, teával és elvagyok :)
    Egyébként meg esős időben is lehet látni annyi, de annyi szépséget...pld. hegyekben, túra közben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hideg esős időben nekem is ez az első gondolatom... bekuckózni.
      aztán vannak a langyos esős napok, akkor kifejezetten szeretek kinn csatangolni, az esőillatot beszippantani.
      bocs, nem működik a sift billentyűzetem, nincs nagy betű és biz. kombinációk...

      Törlés
  3. Még soha nem sétáltam esőben, de érdekes lehet. Lehet hogy egyszer kipróbálom én is...
    Megint szép helyen jártatok, dacolva az idővel! Azért a tavasz nagy úr, még ilyen időben is kicsalogatja az embereket ( ha nem is sokat)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Errefelé jár egy mondás: "nincs rossz idő, csak alkalmatlan öltözet"
      Érdemes esőben is sétálni... van halk eső, illatos eső, kopogós eső, nyári eső, különösen ezek érdekesek.
      Itt most épp ónos/havas eső esik, 3 fok van és az énekes madarak trilláznak... :-)

      Törlés
  4. Jajj, én mindig is szerettem esőben sétálni, kószálni. Ez a szokásom máid is megmaradt! imádom ez eső illatát, s levegőt, a föld szagát, mindent, ami ilyenkor érezhető! És nem csak a meleg nyári napokon! :)
    Tetszenek a képek, örömmel szemlélgettem őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is az Éva, finom... :-) csak akkor nem szeretem, amikor bolod szél fúj hozzá.

      Törlés