"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. szeptember 30., kedd

Őszi örömvirágok

Az ősz, ami magába hordozza az elmúlást előtte megajándékoz színes gazdagságával.

Jó pár hete egy kiránduláson szedtem virágzó vizimenta szálakat. Hetek múlva is a kis vázában gyönyörűen virágzik és mentásan illatozik.

Vizimenta

Az utóbbi napok napos ősze (22-24 fok) virágzásra késztette a fűszernövényeimet is. Kinyílt a rozmaring és az oregánó. Valahol olvastam a neten, hogy körtefák egyszerre nevelik ízletes körtéiket és ugyanakkor újra virágba borultak… :-)

Rozmaring

Oregánó

Munkahelyen egy kedves ügyfél visszajött egy őszi virágcsokorral, hogy köszönetet mondjon. Csoda e, ha virágos a kedvem..?

 

4 megjegyzés:

  1. Élvezem ezt a szép időt, bár a munkahelyen sorba betegszünk.:(
    Milyen kedves az ügyfél !!!! És te ,mert nem véletlenül kaptad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is Mamka és nekem is fáj a torkom a vírus itt is gyalul.. :-(
      Meglepődtem a virágcsokor miatt, hisz én csak a munkám végeztem, persze nagyon jól esik, ha ezt ilyen formában honorálják. Megszépíti a napokat. :-)

      Törlés
  2. A virág nagyon szép gesztus, a természettől és embertől egyaránt. Veled örülök :)

    VálaszTörlés