"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. augusztus 1., péntek

Már mellettünk halad a nyár

Még a nyár ereje perzsel, de már nem szembe jön, mellettünk halad, lassan a hátát látni, s a messzi távolból lobog arany haja a lassan közelítő ősznek.

Talán a rózsák, amik a szívemhez a legközelebb férkőztek, de a liliomok a virágok született nemesei…  Méltóságos nagy és élénk színű szirmaikkal, pompázatos hosszú bibéikkel, bódító illatukkal a dobogós császári helyet kapták nálam.














 






A színek változnak, egyre több a kék, a lila és ezek árnyalatai.




Harc a nektárért










Egy-egy exotikum is jól érzi magát az Alpok lábainál.






Egy banán virága



10 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a virágaid! A zene elbűvölő, merengésre buzdító. szeretem!
    Bizony már augusztus van. Hamarosan itt az ősz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, köszönöm :-) a virágok nem kifejezetten az enyémek illetve az enyém is, a közé, a városban fotóztam őket.

      Törlés
  2. biztos megköveztek érte, de én nem igazán vagyok oda a nyárért, a hőségtől kész vagyok, egyszerűen nem bírom, meg a nagy nyári viharok sem az én kedvenceim...

    ...persze vannak nálam is pozitívumai a nyárnak: a rengeteg virág, az isteni finom gyümölcsök, a vitamindús zöldségek, az esti sütögetések, beszélgetések...szóval, (azt hiszem) olyan 50-50 % nyárkedvelő vagyok :)

    ugye tudod, hogy nem kell mondanom: a virág fotóid meseszépek!! élnek a képernyőn is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, nem kövez meg senki, én biztos nem, hisz különbözőek vagyunk, van, aki a telet szereti jobban, van aki a tavaszt...stb.
      Én mindegyik évszakban szeretek valamit, tény, hogy téli ruhák nélkül is nagyon jól meglennék. :-) A nyarat sok nyári záporral - főleg, mert itt van belőle bőven és nem forró - jobban kedvelem.
      A liliomok egyszerűen mesések, élmény őket megcsodálni. :-)

      Törlés
  3. De szépen írtad az elején!
    Még sosem láttam a banán virágát...eddig :) köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) köszönöm
      Katici, a banánnak is sokféle virága van, ez a sárga egy hűvösebb klímát is elviselő fajta. Meditárrán országban pirossas-lilás virágúak is nyílnak.

      Törlés
  4. Csodálatosak a képek!!!! Ahogy enyhül a hőség, kimegyek,kedvet kaptam fotózni! :)Én még a nyár delét érzem,pedig tudom,hogy nem igazán.

    VálaszTörlés
  5. Füge az Alpoknál?!? Hát, tényleg klímaváltozás van... Vagy még Hannibál hagyta itt, amikor erre járt ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akár :-) a klíma teszi, a bajor eszi :-D

      Jó, hogy újra itt (is) vagy :-)

      Törlés