"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. április 12., szombat

Május az áprilisban

Odahaza épp egy hónappal korábban pompázik mindaz, aminek még ideje lenne. Kellemest a kellemessel összekötve hazautazva bőségesen megélhettem a tavaszt otthon is és most, hogy már visszajöttem itthon is. Egy-két hét csúszással itt most kezd nyílni egyik-másik virág, amit odahaza fotóztam.

 
Cseresznye

Habos-babos


Hosui körte


Tavaly tavasszal nekem nyílt egy cserépben








 









A napsütés mellett ébredtünk ködös reggelre is. Fotós szemmel nagyon szeretem ezeket a reggeleket, mindig tartogatnak valami különlegeset.







14 megjegyzés:

  1. Ó, de szép képek! Nem tudom, hogy kérdeztem-e már, de milyen géppel fotózol?

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép az a habos-babos fa! Nem tudom megállapítani hogy cseresznye vagy meggy a szépség. Nagyon szép otthoni képeket hoztál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, cseresznye, az amire gyerekként felmászva tömtem magamba a roppanós nagy szemeket..:-)

      Törlés
  3. Kicsit siet a tavasz. De a fák gyönyörűek. A cseresznye... meseszép.
    A pókhálók a gyengéim :) nagyon szépek a képeid!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pókhálók, különösen a páracseppes...
      köszi :-)

      Törlés
  4. Csodálatos fotók és csodálatos a természet, sajnos minden túl gyorsan elvirágzik, a virágba borult fák látványát alig egy hétig lehetett csak élvezni. Az első pókhálós képed nagyon szuper, tetszik nagyon. Szép vasárnapot! üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt már hullanak az első virágzó fák szirmai, söpri a szél..:-( de még van, ami ezután bontja :-)
      Az első pókhálós...igen, nekem is :-)
      Nektek is szép vasárnapot!

      Törlés
  5. Jól írod, habos-babos csoda mindegyik fa :) én ahogy jövök-megyek, egyik ájulatból esek a másikba, ha látok valami szépséges növényt ilyenkor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban ennyire nem érintett meg a dolog... lehet, hogy öregszem...? :-D

      Törlés
    2. ha ezt az "öregség" hozza magával, akkor na jó! elfogadjuk :)

      Törlés
  6. Színpompás tavaszi hangulat :-) imádomimádomimádom!!

    VálaszTörlés