"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. február 9., vasárnap

18 fok meleg február elején… és kavicsok

Amióta itt élek, ilyen télre még példa nem volt. Sőt, az *őslakosok* is esküsznek, hogy nem emlékeznek ennyire enyhe télre. A városban egy azaz egyetlen napra volt hó (eddig, mert ugye még nincs vége a télnek!), ami még aznap el is olvadt.


Vannak helyek, ahová rendszeresen visszajárok feltöltődni, inspirálódni. Immáron negyedik éve, hogy a városszépítő kiállítás alkalmával szépséges parkokat alakítottak ki a város különböző pontjain. Egy művészpark itt van a közelünkben az Inn folyó partján. Amiért különösen közel áll hozzám, a művészek a természettől ihletve természetes anyagokat felhasználva készítették műalkotásaikat. Ezen a tavaszi napon ismét ott jártam és gyönyörűséges volt…

Inn folyó










Mukai Katsumi: Áramlatspirálok






10 megjegyzés:

  1. Ez a "kavics-park" tényleg Neked készült ;-)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes és szép hely. az idén nem volt tél és úgy hallottam, hogy már nem is lesz, aminek én csak örülök. Bár valóban különös az egész. üdv

    VálaszTörlés
  3. Szép a folyó. Az alkotások érdekesek, jó ötlet egy ilyen művészpark.
    Enyhe az idő itt is, ma esős a nap. Nem bánnám, ha már inkább a tavasz közeledne, de ki tudja, mire készül még az időjárás.

    VálaszTörlés
  4. :-D Baribori, igen igazad van! Tetszik ez a kifejezés, köszönöm :-)
    Flögi, én azt gondolom, hogy lesz még telünk... csak ne áprilisban!
    Jenever, nagyon szép és nyugalmas ott.
    Mára itt is mutogatta magát a tél, olyan áprilisi idő volt nap-szél-havas esőcske... :-o

    VálaszTörlés
  5. az első három kép...hmmm :))

    jól írta Baribori, az a Te parkod :)

    most valahogy úgy vagyok vele, hogy mindegy milyen idő van, csak mehessek már ki egy kicsit a természetbe...már nagyon várom. A túravezetőnk azt mondta, tavasszal elvisz egy olyan helyre, ahol hóvirág és krókusz mező lesz. Szerintem engem ott fognak hagyni, mert nem tudok majd elszakadni tőle :D

    VálaszTörlés
  6. Menj Orsi, mihamarabb! Jó gyógyír mindenre, hiszen Te ezt tudod :-)
    Olyan mezőn én is szívesen ottfelejtődnék..:-D Már alig várom a képeidet!!!

    VálaszTörlés
  7. én azért remélem hogy vége!!!-) bár alapvetően hidegpárti vagyok-))) de azért ellenék a folyamatos 15-25 fokban-)
    szuperek azok a kavics-alkotások!-) Neked készültek-))

    VálaszTörlés
  8. Lobelin egyetértünk a 25 fokkal is meg a nekem készült kavics-alkotásokkal is :-)

    VálaszTörlés
  9. igen, mi már nem voltunk messze a 25 foktól....
    most visszahűlt, olyan enyhe februáriasra... :-)

    VálaszTörlés