"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2017. május 1., hétfő

München - Olimpia park pillanatképek

Az Olimpia park Münchenben mindig is a kedvenc helyeim közé tartozott a városban. A hasznosat összekötve a kellemessel a hétvégén ellátogattunk oda is.

A Marienplatztól átmetróztunk a parkhoz.
A városháza a Miasszonyunk templommal a háttérben


Hihetetlen, de előző nap szakadt a hó és e napra napsütést felhőkkel ígértek. Így is volt.














Imádok itt fotózni!






BMW

10 megjegyzés:

  1. Tényleg szép! :-) Majd egyszer már mi is elmegyünk oda! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyertek, örülnék annak is, ha szólnál előtte! :-)

      Törlés
  2. A Zeppelin most folyton itt repked. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam az Antenne Bayern oldalán.

      Törlés
  3. Nem csodálom, hogy szeretsz itt fotózni!
    Az időjárás is kedvezett a fotózáshoz, mert az a kék égbolt és a felhők csodás hátteret biztosítottak hozzá. A kedvencem a Zeppelines, tv-tornyos, meg a 17-es (meg mind).

    VálaszTörlés
  4. a 12. képen először azt hittem hófoltok vannak, de rájöttem, tele van százszorszépekkel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok apro szazszorszep nyilik a füben.

      Törlés
  5. Nem jártam még Münchenben sajnos. Az első fotókat látva egyből a brüsszeli Városháza ugrott be nekem a hasonlóságával :)
    Teljesen megértem a lelkesedésedet, van itt fotótéma bőven!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, talan kedvet kaptok szemelyesen meggyözödni rola. 😉

      Törlés