"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2017. március 20., hétfő

5 év

Ma 5 éves a blogom, a Kavics. Mi és ki a Kavics? Kezdtem így a vendégírásomat.

Én, Te, mi mindannyian kavicsok vagyunk, utazó kavicsok. Ahogy az utazásaim is mind egy-egy kavics, melyek mint puzzle alkotják majd a teljes képet, mikor a hintaszékben hátra dőlve “lapozgatom” a bejegyzéseket a hozzájuk fűződő emlékekkel, történetekkel.
5 év megélt kirándulásai, utazásai mennyi szépség, érdekesség, olykor nüansznyi apróság, pillanatok, színek, formák, illatok gyűjteménye.
Hol is ünnepelhettem volna a legmegfelelőbben, mint a Kavics étteremben! Bizony, kis országunkban létezik egy ilyen hely, ahová az elmúlt hétvégén ellátogattunk.


A Velencei-tó környékén jártunk és a vacsorát ezen a különleges helyen költöttük el.
Mikor az utazás előtt bogarásztam az internetet és rábukkantam erre az étterem és wellness hotelre nem volt kérdéses, látnom kell ezt a helyet!

A kíváncsiságomat kellemes meglepetések sora követte. Udvarias és kedves fogadtatás, ugyanilyen kiszolgálás, finom ételek. Érdeklődésemre “ miért hívják kavicsnak az éttermet és szállodát?” Kaptam a tájékoztatást:



“bársonyosan sima, belesimul a tenyérbe, titokzatos, történetek, értékek, elvek, egyszerű és letisztult” - kulcsszavak, melyek hozzám is közel állnak. Egy hely, ahol most jártam először, de nem utoljára.
Fokozva az élményt bemutatták nekünk a hotel adta lehetőségeket és mindenféle előny nélkül ajánlhatom pihenésre vagy egy finom ebédre, azoknak akik erre járnak. A weboldalukon további részletek a hely adta lehetőségekről.

Tavaszkezdet is ma van, sőt ma az 5. blogszülinapra megérkezett 50. blogolvasóm is! :-) Kell ennél szebb ajándék? Kedves Timi, érezd jól magad nálam!




Régi olvasóimnak köszönöm a megtisztelő kitartásukat, új olvasóimnak az érdeklődést!
Tovább, az újabb 5 évre! :-)

24 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogszülinaphoz, még sokáig szeretnélek olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Holdgyöngy, úgy legyen! ❤️

      Törlés
  2. Ez méltó ünneplés volt :)
    Gratulálok! További sok utazást és túrázást kívánok, sokunk örömére! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici, legyen úgy :-) ❤️

      Törlés
  3. Boldog 5.szülinapot a blogodon!!!!Ez így teljesen kerek történet,fantasztikus!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka, szerintem is :-) ❤️

      Törlés
  4. Boldog szülinapot és még sok-sok 5 évet a blogoláshoz!
    Örülök, hogy anno rád találtam és olvasód lehetek! Mindig érdeklődve várom a bejegyzéseidet, mindig olvasom, de a megjegyzés írásáig időnként már nem jutok el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves Mancoka, köszönöm! ❤️

      Törlés
  5. Veled tartanék újabb öt évre én is!:) mert jó itt, nagyon ❤️
    Segítünk Neked elfújni a gyertyát a képzeletbeli szülinapi tortáról :)
    Sokszor öt évet kívánok, aztán megbeszéljük a folytatást :)

    Annyira jó a leírás a kavicsról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, gyere Orsi :-) Köszönöm szépen! ❤️

      Törlés
  6. "Ha nem lennél, ki kéne találni!
    Ha nem tudnád, nem vagy te akárki,
    Én megmondom, történjék akármi,
    Ha nem lennél, ki kéne találni!
    De minthogy vagy, nincsen mit csinálni,
    Csak korholni és közben imádni,
    A furfangod őszintén csodálni,
    Ó, ha nem lennél, hát ki kéne találni…!"
    Csak így tovább kis Kavics még sok évtizeden át ! ♥

    VálaszTörlés
  7. Szívből gratulálok a kerek évfordulóhoz! Köszönöm a sok érdekes leírást és a szép fotókat. Jöhet a következő ötös :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok ehhez a szép kerek évfordulóhoz! Egyszer egy ismerősöm mondta, hogy blogot vezetni micsoda elköteleződés. És a kavicsoknak valahogy ez is részük: csiszolódnak, formálódnak, de elnyűhetetlenek, és sokáig megmaradnak. Kívánok nemhogy 5, de további 50 évet a blogoláshoz (és minden máshoz)!
    (Nem fogod elhinni, de én erről a Kavics hotelről írtam egyszer egy bemutató cikket egy szállodás weboldalra... Kicsi a világ :)... főleg errefelé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Elvira! ❤️ Huh, 50, azt azért nem ígérem, de amíg az elköteleződés és az öröm benne együtt van, addig egész biztos folytatom. :-)
      Írtál erről a hotelről? Hát ez nagyon jó! Bizony olykor kicsi a világ és véletlenek sincsenek... :-)

      Törlés
    2. Igen, egyszer egy rövidebb PR-cikket írtam róluk, egyike volt a kisebb cikkírói megbízásaimnak. Nekem is nagyon szimpatikus volt a bemutatkozásuk, érződött, hogy van szelleme, szellemisége a helynek, nemcsak úgy a hasukra ütöttek, hogy "legyen Sunset Hotel, azt jóvan". :)

      Törlés
    3. Igen, így éreztem én is.

      Törlés
  9. Gratulálok, és még sokszor 5 évet kívánok Neked és a blogodnak! :-)

    VálaszTörlés
  10. Szépséges képek és felfedezések - hiába pára, köd, eső, bármi:) -, mindenen átlátsz és megtalálod a szép helyeket! Hajrá, csak így tovább a következő évtizedekben!;) Gratulálok a szülinaphoz és örülök a mindenhova elvezető, különleges posztjaidnak, melyeket megosztasz velünk! Köszönöm. Azt hiszem, egyszer megkeressük ezt a Kavicsot mi is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiff, nagyon köszönöm! ❤️
      Úgy legyen!!!

      Törlés