"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2016. március 20., vasárnap

Virágvasárnapi visszatérés

Szünet után újra itt a blogvilágban. :-)

Virágvasárnap, tavasz kezdete, sőt, ma négy éves a blogom.
A virágvasárnap németül Palmsonntag - latinul Dominica in Palmis de passione Domini.
Honnan is hozhatnék most találóbb képeket, beszámolót, mint a pálmafák alól, a zöld Dominikáról, a napfény, az óceán és a mosoly országából!
Hamarosan jön az első beszámoló!

Utazók pálmája

16 megjegyzés:

  1. Hűha! várom!! :)

    már éppen "reklamálni" akartam itt, hogy hol vagy már :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) már itt vagyok. Igyekszem az első bejegyzéssel.

      Törlés
  2. :) Én is tegnap tértem vissza.:) Pálmafa.....Virágvasárnapi fa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Egy időben nyaraltunk? De jó, írsz róla, hogy merre jártál?

      Törlés
  3. Szia, biztos nagyon kalssz lehetett, remélem, sok szép képet osztasz meg.
    Én nem szeretem, ha a magyarok Dominikának nevezik a Dominikai Köztársaságot, mert van a Karib-tengeren egy Dominika nevű sziget is, és így állandó félreértésben lehet lenni, hogy hol is volt az ember. (de ez csak az én véleményem. ;-) ) Szóval két különböző hely, közel egymástól. Várom a beszámolókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoztam képeket bőven, most először telt meg a 8 GB kártyám a gépben, van mit válogatni.
      Teljesen jogos a felvetésed - majd írok is róla - épp Travellinánál értettük félre egymást erről. Ő most épp a karib szigeteket járja be és a Dominikai Közösség szigetén van nem pedig a Dominikai Köztársaságon, ahogy többen hittük.

      Törlés
    2. Ez nekem olyan, mint amikor azt mondják, "voltam görögbe", boahh, ettől a hideg kilel, ennyira durván helytelenül magyarul beszélni. Nehogy félre érts, itt nem rólad van szó. Te nagyon szépen írsz. :-) a magyarok többsége nem is tud róla, hogy egy Dominika is van, Dom. Rep. az ismertebb. ... Nekem Izlandon 18 GB telt be. ;-)

      Törlés
    3. Köszönöm Flögi, nem értettelek félre. :-)

      18 GB Izlandon - nem semmi, de az a rengeteg sok szép fotó, amit onnan hoztál csak ezt igazolja.
      Bár én most több minivideót is készítettem és azok sok helyet foglalnak. Még jó, hogy egy kedves párt ismertünk meg és ők kisegítettek egy 2 GB-os kártyával. :-)

      Törlés
    4. Én olyan 50 Gb körül viszek a nyaralásra, 2 16-as, 3 8-as és 2 2-es. Soha nem lehet tudni, elromlik, elvész, ellopják...:-)

      Törlés
    5. Nem semmi. Most már én is bővítek. :-)

      Törlés
  4. Stílusos, szép és örömteli a pálmaágas bevonulás! :)

    VálaszTörlés
  5. Kíváncsian várom a friss anyagot, a négy év kitartó munkához meg csak gratulálni lehet. Folytasd ! Várjuk.

    VálaszTörlés
  6. Hú, már négy éves? Ez igen! Boldog blogszülinapot! ...és kíváncsian várom a beszámolót :)

    VálaszTörlés