"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. október 1., csütörtök

Reggeli ajándék

Igazi ősziesek a reggelek, friss az idő. Már sütött a nap tegnap, mikor kinéztem. 
A fűszereim közül abban a cserépben, amelyikben már nem volt élet csak a virágföld találtam valamit. Hozott nekem valaki egy ajándékot és a növénytelen cserép közepébe pottyantotta…

Mogyoró ajándékba

De aranyos. :-) Két esélyes a dolog. Vagy a szorgos mókusunk vagy egy madárka járt a balkonon. Bár, azt hiszem a mókus elásta volna, ha nem is viszi el.

Ajándékot kaptam, küldök én is egy ajándékfotót minden betérő olvasómnak. <3 
Legyen jóban gazdag az októberetek!!!




A kosárnyi gesztenyémből kiválogattam a sziveseket és épp 11 lett. Tizenegy a szerencseszámom. :-)



41 megjegyzés:

  1. Úgy legyen! minden jóval teli októbert (nov.dec.jan.feb.márc.......) Mindenkinek :))

    Kiválasztottam magamnak egy gesztenyét a halomból...alul, középen az a kicsi :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, Tiéd :-) Félreteszem <3

      Elkelt az első, ki szeretne egy szives gesztenyét?

      Törlés
  2. Én is szeretnék. A legkisebbet, jobboldalt.
    Ha nincs már (mert szerintem már az összes elkelt), akkor a legközelebbi alomból is jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem... még van az alomból és ha kell megtoldom és gyűjtök még! <3

      Törlés
    2. Katici, meg kell írnom, csak azért, hogy mennyire rokon lelkek vagyunk időnként: először én is azt a kicsikét néztem ki magamnak, amit Te választottál végül :) aztán azért döntöttem a másik mellett, mert az olyan kerekebb :)) öööö, hasonlít rám... :D :D

      Törlés
  3. köszönjük szépen az ajándékot, sok puszi érte
    én is választok, Orsi fölött jobbra az a legszívalakúbb
    :))

    VálaszTörlés
  4. Ó, de szépek! "Szeretem " gesztenyécskék! Én is kaphatok belőlük egyet?
    Mindenkinek kellemes, jó időt hozó októbert kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ! Ugyanerre a kicsi szívesre gondoltam <3

      Törlés
  5. Színes, gyönyörű októbert, sok napsütést a hideg éjszakák mellé! :)
    Aranyos a mogyorócska, szerintem ültesd el! Úgy érzem, azért tették pont oda.
    Szépek a gesztenyék... Én nem érdemlek belőlük, mert rég jártam nálad, de amint lehet, jövök. :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is szedj majd egyet, jó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy itt lehetek, illusztris társaságban!

      Törlés
    2. Illusztris? Dehogy, egyszeri hétköznapi bloggerek, örülök, hogy itt vagy. :-)

      Törlés
  7. De jó ez! :-)
    Micsoda ötleteid vannak! Annyira jók... olyan szívmelengetőek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Chanson. Szeretek játszani felnőttekkel is. :-)
      „Mindenhez van jogom,
      Hát játszom,
      Fentről gyereknek,
      Lentről embernek látszom.”
      (Ratkó József)

      Kár, hogy vannak akik ebben nem vesznek részt.

      Törlés
  8. imádom, ahogy gyűlnek a nevek, nagyon tetszik,
    mindig visszatérek gyönyörködni
    lassan megérik egy pszichológiai képalkotásra, amolyan családállítós kapcsolati ábra, ki hol áll, milyen közel- vagy távol - a másikától :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy velem gondolkodsz Katalin. :-)
      Sokan bele sem gondolnak, de olyan sok mindent meg lehet érteni ebből a kis játékos bejegyzésből.
      Az igazsághoz hozzátartozik nem mindenki kért egy bizonyos gesztenyét, ott én adtam azt amelyik szerintem illő. :-)
      Sőt az sem felejtendő, akik olvasták ugyan, de nem jelentkeztek a gesztenyéjükért.

      Törlés
    2. igen, külön tanulmány lehetne :)))

      Törlés
    3. Én szándékosan nem kértem, Rád bíztam, s lám, mindketten ugyanarra gondoltunk :)

      Törlés
  9. Bár mostanság ritkábban jövök, de lehet nekem is egy gesztenyém? Örülnék neki! :)
    Szépséges októbert kívánok én is!

    VálaszTörlés
  10. Erről majdnem lemaradtam...Jut még nekem is? látom kettő üres van... kisebbet ha lehet... ha közben elfogyott az sem baj...
    Legközelebb mit is gyűjtünk? hogy felkészüljünk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem maradtál le, már vártalak. :-)
      Tulajdonképpen nem is vagyok egy gyüjtögetős típus... ez valahogy adódott... majd meglátjuk Vera... :-D

      Törlés
    2. Á de aranyos vagy,... már vártál... Néha, itt-ott elmaradok...
      tudom nem ide tartozik... de mi van a kézimunkáddal????,,,,,, ígérted hogy majd mutatod...nem felejtettem ám el...

      Törlés
    3. Semmi gond, ahogy én is olykor. A frivo most ott áll a dobozkában és pihen. Várja, hogy megmutassam mit is ügyködtem. Idő kérdése és csinálok képeket, csak most annyi minden mással vagyok elfoglalva.
      De jó, hogy nem felejtetted el... én sem! :-)

      Törlés
  11. de kíváncsi vagyok, kié lesz a főhely ott fennközépen:)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, gesztenyevárat építettünk biztos alapokkal, erős falakkal, közte a kötőanyag a legfontosabb. Együtt vagyunk erősek, egyenként "csak" magányos gesztenyék. :-)

      Törlés
  12. mi lenne, ha te lennél ott? mint ötletgazdi?
    :))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a puha takaró vagyok körülöttetek. :-)

      Törlés