"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. augusztus 1., szombat

Lábnyom talizmán




“Ahogy haladok a jövő felé, utamat segítik a múltbéli botlásaim után maradt nyomok.”
Paulo Coelho










Régi olvasóim talán emlékeznek e kőre, amit már két éve a Garda-tóban találtam. Különleges lábnyom formáját azonnal kiszúrtam a vízben. Megérett az ötlet, egy medált csináltattam belőle. Egyedi, a természet alkotta. Ma már tudom, nem kő, hanem kagylóból formálódott lábnyom, az én talizmánom, amely örökre összeköt a Garda-tóval.



16 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz talizmánod lett!

    VálaszTörlés
  2. Örök emlék :)

    teljen sok örömöd benne! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó lett... Ez aztán tényleg egyedi. Szupcsi - mondaná az egyik lányom. :-)

    VálaszTörlés
  4. Viseld még nagyon sokáig egészséggel! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon öteletes és szép lett.
    üdv

    VálaszTörlés
  6. Ó, de jó! Ha kő lenne is szuper lenne, de így hogy kagyló, talán még szuperebb! Rá találtál, rád talált, a tiéd... nincsenek véletlenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nincsenek véletlenek, nekem "készült" :-)

      Törlés
  7. Ezt az idézetet találtam neked:
    "Imádok a véletlenre gondolni
    - arra, ahogy egy
    elejtett szó, egy kavics a
    cipőben, az egész
    világegyetemet
    megváltoztatja."


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon tetszik!!! <3
      Kitől származik?

      Törlés
  8. Szuper lett!!!!Lánykoromban találtam egy kis követ,ami olyan,mint egy klumpa.Még most is őrzöm.Unokám is szereti,ha megtalálom,lefotózom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Neked klumpád van? De jó, várom a képet róla!

      Törlés