"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. augusztus 4., kedd

Eső után

Mi is az a finom, üde illat, amit eső után úgy szeretünk?
Három tényezőről van szó, az egyik az ózon, a másik a föld bizonyos baktériumjai és a harmadik a növények által kiválasztott olajok. Forrás.

 VÍZ - FÖLD - LEVEGŐ
E három nélkül nincs élet, nincs megújulás.





Nagy kár, hogy illatot nem lehet csatolni a blogba, mert túlszárnyalta volna a látványt is.







 

A legutóbbi bejegyzésemben a kérdésre a válasz: 


Tőkés réce




8 megjegyzés:

  1. Köszönöm a játékot... látod mennyien lettünk?Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy részese voltál. Nektek is szép estét! :-)

      Törlés
  2. Tudod én milyen illatot hoztam volna? a téli tüzelőét, Mikor meghozták, illatozott az udvaron,nem győztem tüdőzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A frissen vágott fa illata... kár, hogy nem lehet illatokat csatolni. Kép és hang már működik, talán az utókornak meg lesz az illat is. Bár jobb lenne, ha a valóságban élnék meg és nem virtuálisan.

      Törlés
  3. Mondom én,hogy lenyakaztad a kacsát!!!! :)))))

    Hoztam neked egy kavicsos verset egy ismerősöm blogjáról:http://www.fovenyre-irt-szavak.hu/news/kavics-a-zsebben/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D
      Köszönöm a verset Mamka, nagyon szép! :-)

      Törlés
  4. Ha már eredetiben nem élvezhetek egy ilyen jó kis vizes helyet - hát legalább a képeid felüdítettek. Az eső utáni illatnál pedig szerintem sincs csodásabb ! Még a poros városokban is van varázsa, hát még kint a természetben !

    VálaszTörlés