"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. június 27., péntek

Vannak napok...

amikor az apró pillanatok a fontosak, más nem létezik, csak én és ezek az apróságok, hisz én is egy apróság vagyok, eggyé leszünk.
Amelie világa után szabadon Kavics világa...


A patakban kígyózó vizinövény, fátyolos lengése, lágy nőies mozgása, a vízből kikandikáló aprócska fehér virágai… biztonságot adó szőnyeg a patak sodrásában a kiskacsáknak.












































Ránézek és mindig a magyar árvalányhaj jut eszembe








Pipulkának tartozom képekkel és magyarázattal. Még márciusban az apró pillanatok bejegyzésem alkalmával ígértem meg neki, hogy figyelemmel fogok egy növényt kísérni és tájékoztatom, hogy mi az, továbbá a “ringlispil” fákról is hozok lombos képeket.

Ami pár hónapja pirosan hajtott nem más mint rebarbara féle

Pipulka ringlispil fája lombosan egy platán féle


Aki még emlékszik az illatos tündérfámra, amit az idén fedeztem fel magamnak, nos “őt” is meglátogattam. Szépséges termései nőttek júniusra.

Illatos tündérfa termése

Kaszálták a parkban, a folyóparton a füvet, mennyei friss szénaillat terjengett mindenütt, gyorsan megmentettem pár szál rezgőt a vázámba száraz virágnak. Nem tudom mi a becsületes neve, gyerekkorom óta csak így ismerem, mert amikor már száraz, az apró szív alakú virágok csak úgy rezegnek.



REZGŐ NYÁR...

17 megjegyzés:

  1. Színpompás csodák, amik mellett elmegyünk, pedig ezek a dolgok sokkal több jelentéssel bírnak, mint gondolnánk. A tükröződések mást mutatnak, mint amit várok, mást, de mégis valósabbat. Tetszik itt nálad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (hmm.. az első válaszom eltűnt...)
      Mégegyszer:
      Ez a sok apró jelentés az ami a nagyot alkotja, és ha ezekre nem figyelünk, akkor mit is kezdünk/akarunk kezdeni a nagy dolgokkal. A sivatagot is a homokszemek alkotják, a havas tájat pedig a hópihék. ezt már megtanultam.
      Nagyon szeretem a tükröződéseket, jó játék szemnek, léleknek. :-)
      Örülök, ha jól érzed magad nálam! :-)

      Törlés
    2. Jó ide feltöltődni, megpihenni betérni :-)

      Törlés
  2. Csodálatosak a képeid!!!!! Úgy szeretem nézegetni őket!:)Nagyon érdekes,hogy messziről ez a vízinövény olyan ,hmm, furának néz ki,egészen közelről pedig mesés kisvirágok tömege.
    Ne messziről mérlegeljem az embereket,hanem,ha közelről látom, talán más lesz a véleményem.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mamka:-) Messziről akármi is lehet szép, közelről esetleg mást mutat. De lehet a fordítottja is igaz. Szerintem nincs szabály. Egyet megtanultam, nem feltétlenül kell a nagy dolgokat keresni, az apróságokban rejlik a legtöbb szépség, mint az általad festett apró virágok, minták.

      Törlés
  3. Kavics világa egy csoda. És mi örülünk ennek jó páran, hogy kapunk belőle.

    Olyanokat látok nálad, ami mellett én lehet elmennék, vagy eszembe nem jutna lefotózni, vagy ha igen, akkor nem ilyen szép látványosan. Te nagyon megtanultad láttatni velünk a szépségeket. Csak megköszönni tudom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, Te is meglátod az apró dolgokat, Te sem mész el mellettük. :-)
      Hogy megtanultam e ezt láttatni, nem tudom. Annak örülök, ha más is látja azt amit én. :-)
      Én köszönöm, hogy velem vagy ezen az úton!

      Törlés
  4. Szeretek hozzád jönni, mert nálad kicsit megáll az idő! Pontosabban valami nyugalmas "lassító", ráébresztő, elgondolkodtató dolgokat találok. Igazi, nyugis élet, az én viharos, zajos, nyüzsgősöm mellett... Mi is csendes, gyönyörű helyen lakunk - persze nem hasonlítható a ti tájatokhoz -, de ritkán élvezem ki ennyire, mint Te, pedig igyekszem nem elmenni a szépségek mellett! Kevés az idő, bármennyire szeretném is, és nem is értem hogy csinálod? Ez egy tudomány! :) Egyszer taníts meg rá! :) Lenyűgöző, köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiffanylda, mindenhol vannak szép helyek, apró szépségek. Korábban talán én sem figyeltem ennyire rájuk. Aztán megtanultam, hogy mit is ér az élet, ha csak elrobog velünk mindezek mellett... Az idő a legnagyobb luxus a világon, ha nem szorítunk magunknak időt, akkor valamelyest szegényebbek leszünk. Persze ez is sok lemondással jár, mert én sem teszek meg sok mindent, amit szeretnék, én is szeretném, ha a nap 48 órából állna, Sokkal több mindennel szeretnék foglalkozni, mint amivel nem. Nekem nem a mennyiség, hanem a minőség a fontos - a mennyiség kontójára.
      Tiffanylda nincs ebben semmi tudomány, talán tanítani sem lehet, csak érzem, "szükségelem". :-)
      Örülök, ha jól érzed itt magad, azt érzed amit én, amikor fotózom. :-)

      Törlés
  5. Csodaszép képek, köszönet érte!
    További szép napot, és hetet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha, örülök, hogy velünk vagy! Neked is kiegyensúlyozott, szép hetet! :-)

      Törlés
  6. Gyönyörűek lettek a képeid, Monet tavirózsa festményei és kertkomozíciói jutottak eszembe. Minden növény egy külön univerzum, ahogy szárba szökken, egyik levelét növeszti a másik után, szirmait bontogatja... de a csokrot közösen alkotják :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépen fogalmaztad Elvira, mint mindig! :-)

      Törlés