"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. május 16., péntek

Állati hétvége

Ahogy áprilisban májust éltünk meg, úgy most májusban igen csak áprilisi az időjárás. Hol süt a nap, hol szakad az eső, szélcsend és nagy szél váltják egymást, a hőmérő szála is a 24 fokról a 9 fokig zuhan.
Az osztrák kirándulás utáni nap reggelén szakadt az eső. Esőkabáttal, meleg ruhával felszerelkezve indultunk neki a samerbergi Hochries hegynek. Szerencsénk volt, felhős-borús volt az idő, de ott nem esett. Kirándulni azért lehetett. :-)
Az első, akivel találkoztunk egy kedves Micike volt, ragaszkodón jött hozzám, nehéz volt elszakadni tőle.

Mici

Hízelgő Mici

Huhúúú lemaradtam..
 
Felvonó és tehenek








Mécsvirág


Ikrás fogasír
A már sokadjára megjárt hegyi út ezennel igen könnyűnek tűnt, a vándorbotokat is szándékosan az autóban hagytam. Valószínű a rendszeres jogging, és erősítések meghozták gyümölcsét. Hamar elértük a középállomást (916 m) és a legutóbb oly teli Käser Almhoz most jó volt egy meleg teára betérni.
 
Idefenn is van egy fám, amit valami miatt megjegyeztem, figyelem. E fenyő érdekessége, hogy az egy tőről fakadó fa három felé ágazik szét és a hajlatokban erdei szamóca fészkelte be magát már évek óta. Ottjártunkkor épp virágzott a szamóca. Tavaly ősszel szüreteltem is belőle, talán szerencsém lesz és az idén is sikerül megkóstolni.






 Dicki, a beagle, majdnem látott farkasok, Mici, a hegyi macska, tehenek...

18 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a képeid, mint mindig, köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm. Hacsak fele annyira jók, mint a Te humorod, akkor megérte kattintgatnom. :-)

      Törlés
  2. Szia, én is mindig lemaradok az állandó fotózás miatt. Párom türelmesen vár, de sokszor tovább megy, én meg folyton loholhatok utána. :-)
    Nagyon jó ez a tehénpofa fotó!
    Mi nem merjük megenni az erdőben szedett, alacsonyan termő gyümölcsöt, mert egy pár éven át állandó téma volt a Fuchsbandwurm ezáltali emberre át való terjedése.
    üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó tudni, hogy nem csak én loholok... :-)

      Törlés
  3. Szép cicus :) A tehénről a gyerekkorom jutott eszembe (de rég is volt), amikor a dédinél nyaraltunk, és este jöttek haza a tehenek a legelőről. Minden ház nagy kapuja nyitva volt, és minden tehén tudta, hová kell hazamennie. Mekkora csoda volt ez akkor nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen emlékeim nekem is vannak Jenever, mindegyik tudta, hol lakik... :-) meg az is, hogy én féltem akkor a tehenektől, és mindig azért drukkoltam, hogy nem akkor menjek hazafelé amikor ők is.. :-)

      Törlés
  4. Micsoda idilli képek!-) Jó volt rajtuk elmerengeni...
    Jó közel merészkedtél hozzájuk-)
    nah, az én oldalamon azt írja, egy órája tetted fel, aztán most látom, hogy már tegnap... pedig akartam is írni, hogy mindenki milyen korán kelt-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tehenekre gondolsz...? Villanypásztorral el voltak kerítve :-)

      Én is megfigyeltem már, hogy google néha "időzavarban" van.. :-)

      Törlés
  5. Azonnal beleszerettem Micike szétterpesztett lábujjaiba :-) És a tehén-nózi :-) :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-D Most vissza kellett görgetnem a képeket és megnézni, hol is van Mici lábaujja szétterpesztve...:-) hogy Te miket figyelsz meg! :-) :-) Édes :-)
      A tehénnózi olyan szabályos, biztos olyan egyedi, mint a mi ujjlenyomatunk.

      Törlés
    2. Nem lehetett nem észrevenni Micike lábujjait!!! Amúgy imádom a macsekok lábujjait úgy általában- ezzel is kifejezik a hangulatukat :-)

      Törlés
    3. Ezentúl erre is figyelni fogok, köszönöm! :-)

      Törlés
  6. Az a szamóóóóócaaaa! :-)))

    VálaszTörlés