"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. november 15., péntek

Őszülő arca a természetnek

Képeim rendezgetése közben vettem észre, hogy ősszel két hét alatt milyen szépen, picit szomorkásan és olykor gyorsan is változik a természet arca.
Október végén, amikor a szokottnál is melegebb volt, ellenben tavaly:


Ezüstösen csillogott a tó felszíne a vitorlás körül, vakító élmény... de a hegyekben már hófoltok jelezték, nincs messze a tél.



 

Auguste - októberben :-)







November elején, amikor már a hónapnak megfelelő hőmérséklet lett hósapkát húztak a hegyek:






 ...nincs messze a tél...

8 megjegyzés:

  1. Sajnos nagyon is közel van! Szeretem a szép hosszú őszt. Persze, az idén nem panaszkodhatunk, egy rossz szavunk sem lehet. Azért nem bánnám, ha legalább Mikulásig maradna az időjárás ilyen. Akkor meg essen egy kis hó, hogy a Mikulás szánon tudjon közlekedni. Legyen fehér a karácsony, meg a Szilveszter is, aztán január elejétől térjen vissza az enyhébb idő..... Nem is folytatom, csak álmodozom egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Szívesen álmodozom veled, én is így szeretném... de... inkább örüljünk annak, hogy eddig szép időnk volt:-)

    VálaszTörlés
  3. annyira élénkek még a színek, hogy nem is nagyon hiszi az ember az ősz jelenlétét:) csak akkor, ha kinéz az ablakon és ködös időt lát.
    De itt, a Te képeid olyan vakító színűek, hogy nekem a nyár jut eszembe inkább:))

    az a megfelezett kép...az nagyon nagyon:))

    VálaszTörlés
  4. Az idén kegyes volt az október, nyárias őszt kaptunk, amit én nagyon élveztem! :-)

    VálaszTörlés
  5. Ismét csodás képek! A Balatont idézi, persze itt nincsenek ilyen magas hegyek :) gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Igazad van Timea, nekem is van/volt ott egy kis "Balatonérzésem"! :-)

    VálaszTörlés
  7. Google-map-en követem a helyszíneket! :-) Ezeken a helyeken sosem jártam, de hatalmas élmény így megismerni a világot a Te szemeden keresztül :-D

    VálaszTörlés
  8. Baribori ennek igazán örülök! Hidd el nincs is olyan messze, hogy ne nézhetnéd meg személyesen!

    VálaszTörlés