"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2013. szeptember 8., vasárnap

Aschau, Bankerlweg 2. rész

Még nem tudtam eldönteni, hogy melyik pad tetszik a legjobban, még hajtott a kíváncsiság új utak és új padok után… folytassuk a “pados” kirándulást Aschauban!

Útmutató térkép

Ezúttal nem a falun keresztül haladtunk, hanem elszórt házak, lovas fogadók és egy erdőn keresztül a Hohenaschau várig.


Szőke Haflinger lovak


és pónik


puszi :-)

Üdvözlégy a pölchingi erdőben!

Biker - Bankerl

egyszerű és nagyszerű kerékpár parkoló

Blaue Bank

Mint a templomban a padok (stílusosan kék) 
Mottó: “Der Glaube versetzt Berge” - “A hit hegyeket mozgat”


A térkép szerint közeledtünk a tizenegyes számú padhoz. Már nagyon vártam, ez a szám gyerek korom óta “kísér” - a szerencseszámom - annak a padnak üzenete lesz számomra…

Relax pad stressz ellen, gyakorlatokkal

A 11-es


Külsőre semmi különleges (nem is lényeges), de ha beleülsz… egy hintapad, az érzés és a látvány ami eléd tárul örökre nyomot hagy! Hozzá a csend, olykor egy-egy vércse vijjogása és friss erdei talaj-avar illata. Szívesen szunyókáltam volna ott egy-két-há.. órácskát!


Kampenwand

Felvonó a Kampenwandra


A következő állomás egy aktívabb, viccesebb tehén-pad volt. Bárki kipróbálhatja, a tehénfejést rajta!
  
Milli - Liesl



Az út egy kapu alatt vezetett tovább, a felirat rajta a lényeg, amiért érdemes élni. Egyik oldala németül, a másik oldala bajorul van feliratozva.




Die schönste Zeit im Leben sind die kleinen Momente, in denen du spürst, du bist zur richtigen Zeit, am richtigen Ort.
Az élet legszebb apró pillanatai, amikor érzed, a megfelelő időben, a megfelelő helyen vagy.

Egy pad egy német színész születésnapjára, aki itt él (extrák nélkül)

Die stille Bank


A csend padja - ülj le és csendesedj el. A postaládában üzenetek vannak, felirat, vedd ki a te üzeneted! Megtettük.

Zamperl - Bank

Kályha kályhacső-látcsővel...:-)

Pad kilátással a Hohenaschau várra


Alpen - Enzian - Bank
 
Familien - Hocka

Musikbankerl

Visszaérkeztünk a faluba és pont úgy elfáradtunk, mint az utolsó kép főszereplője...


 



Jó pihenést! :-)


6 megjegyzés:

  1. Élvezettel jártam végig az utat veletek. Köszönöm, hogy részese lehettem.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy velünk tartottál! :-)

    VálaszTörlés
  3. óóó, azok a padok:) kiválasztottam egyet-kettőt-hármat.... közülük:) jóó, tudom, telhetetlen vagyok, de annyira jó mindegyik:)

    Kaptam egy olyan csokit, mint ami a nyereményjátékodban van felajánlva, a női változatot:) A lányom kint volt bő két hétig egy nemzetközi, önkéntes táborban, facsemetéket telepítettek, Salzburghoz nem messze volt a szállásuk.

    ha írsz egy emailt nekem a bodzavirag44@gmail.com címre, fotókkal illusztrálva megmutatom, hogy lehet levenni a szóellenőrzést:)

    VálaszTörlés
  4. Dehogy vagy telhetetlen, válogass nyugodtan! Én még mindig nem döntöttem, hogy melyikre szavazzam...még van egy kis időm.
    Gratulálok a lányodhoz, hogy ilyen munkában résztvesz!
    Hogy ízlett a csoki?
    Írok neked emailt!
    üdv.!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lovak, imádom a lovakat...

    VálaszTörlés
  6. Valóban nemes, szép állatok. :-)

    VálaszTörlés