"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2017. január 19., csütörtök

Hm, blogger… hm

Azt gondoltam, hogy a jobb oldalon elhelyezett “Kedvelt bejegyzések” a legtöbbet nézett oldalak listáját jelenti a blogban. Nem, legalábbis nálam nem. Feltűnt pl., hogy a “Szardínia lábnyomok 4.” per pillanat e lista ötödik helyén áll. Megnézve a bejegyzések listámban az egész szardíniai sorozat korábbi részei több látogatottságot mutatnak, mégis a 4. rész tűnik csak fel a kedvelt listán… döm-dö-döm...
De akkor milyen lista a kedvelt bejegyzések listája? Hozzászólás kedveltség sem lehet...

Nálatok, hogy működik?


15 megjegyzés:

  1. Hmmmm... Momentán én ilyent, hogy "kedvelt bejegyzések" a szerkesztő felületen nem is találok....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Népszerű bejegyzések" alatt fut.

      Törlés
    2. Ilyen sincs -de őszintén mondom, nem érdekel, én biztos nem fogok ahhoz a hátsó "szerkesztős" részhez hozzányúlni, nem is én csináltam a kezdetkor se - szóval, marad a dolog nálam úgy, ahogy van. Van olyan "fejezet", hogy Áttekintési statisztika, itt látom a legolvasottabb néhány bejegyzést ill. hogy ennek a listának mi a forrása.No nem baj - elvagyok enélkül is.

      Törlés
  2. Ez érdekes! Mondjuk, azt én sem tudtam eldönteni, mi alapján rangsorol, de ilyesmit még nem vettem észre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg nézd meg a nézettségi listát a bejegyzett blogok között (amit fotóztam) és össze tudod hasonlítani, hogy megegyezik e. Bár ahogy a többiek is írják - kétlem. :-(

      Törlés
  3. Katasztrofálisan rossz a Blogger statisztikája minden téren véleményem szerint is. De valamire csak kell alapoznunk ugye, így én jobb híján a Vezérlőpult - Megjegyzések listájának hiszek. Ez köszönő viszonyban sincs pl a TOP 10-es Bejegyzések listájával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos teljesen igazad van. Bevallom eddig ezt nem is figyeltem, nem tudom, hogy korábban is ilyen "alaptalan" volt e. Most is csak azért tűnt fel, mert érdekesnek találtam a szardíniai bejegyzések közül miért pont a 4. szerepel a listán. Így összehasonlítottam a többivel és akkor láttam, hogy valami nem stimmel a Top 10-es listával.

      Törlés
    2. Sajnos én a kezdetektől ezt tapasztalom :(

      Törlés
  4. Nálam sehogy,mert néhány hónapja megszüntették az addigi variációt ,újat pedig nem tettem fel.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beállítható, "Népszerű bejegyzések" alatt. Ha gondolod állítsd be és akkor kiderül, hogy nálad - mert újonnan álítod be - működik e (hihetően) vagy sem.

      Törlés
  5. Én soha nem keresek logikát sem a G+ sem a Facebook működésében :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod milyen "logikát" vettem észre? Ha valami után keresek a Google-ban (pl. egy porcelán) akkor 1 perc múlva a fb ajánl nekem olyan oldalakat, ahol AZ a porcelán szerepel... "érdekes " ugye?

      Törlés
    2. Ez 100 %-osan így van. Bármit keresek, a következő pillanatban megnyitott oldalon azonnal megjelenik annak a dolognak a reklámja, amire az előbb rákerestem. Szóval a nagy testvér figyel !!!

      Törlés
  6. haha.... igen, az egész WEB a reklámot tartja mindennél fontosabbnak. Én egy posztomban megemlítettem, hogy jártam a csödei "Sárkány Bio Panzió"-ban. Erre azóta mindenáron oda akar küldeni az FB megint üdülni :-)

    VálaszTörlés