"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. december 12., péntek

Rosenheimi karácsonyi vásár

Fények, színek, illatok - pillanatok - az ünnepek előtti vásárban.
Faházikókban különböző árusok kínálják termékeiket, gyertyák, mézek, teák, likőrök, csokival bevont édességek. Meleg sapkák, kesztyűk, zoknik. Karácsonyi díszek, fából faragott figurák. Terjed a forralt bor, a puncs, a holland frissen sült tészta, a pörkölt fahéjas magvak, a sült gesztenye, a sült hagymás lepény és persze a sült kolbász (különösen a nürnbergi) illata.


Bejárat 1


Bejárat 2

Bejárat 3

A faházikók tetején mozgó figurák varázsolják el a gyerekeket a mesék világába, itt van Hófehérke a hét törpével, Holle anyó, Jancsi és Juliska a mézeskalács házikóval, muzsikáló angyalok, hóemberek, pingvinek és és és...












 


12 megjegyzés:

  1. Az illatok..szinte érzem, amiről írsz :)
    A fények meg...nagyon kell most, szeretem. Olyan jó bóklászni ilyen helyeken, még akkor is, ha esetleg tavaly majdnem ugyanilyet láttunk, mint mi is itthon pld. a téren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így, hogy egy évben egyszer van szeretem, a fények, az illatok és a zene miatt. Ez is ráhangol az ünnepekre. Csak a hó hiányzik... :-)

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos ez így ! Én valamiképp a karácsonyi vásárokat - noha tudom, egész nap nyitva vannak - szívesebben nézem meg este. Szokott lenni Pécsett is, igaz pár éve nem jártam már bent a vásárkor a városban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden évben ugyanaz és mégis várjuk. Reggel, amikor munkába megyek is áthaladok a vásáron, mikor ébred minden, és igen, igazad van, este van hangulata az egésznek. Tetszik, hogy este 8-kor bezárnak (!) és nem éjszakai mulatozásba hajlik a dolog.
      Aranyos, épp ideje lenne este elsétálnod.. :-) kíváncsi lennék.. :-)

      Törlés
    2. :-) Kösz a meghívást - de egyelőre a te szép képeidet nézegetem csak - bár (szoktam mondani) - nem lehet tudni, miképp alakul az életünk...Majd szólok, ha arrafelé járok egy karácsonyon.
      Komolyra fordítva a szó: nagyon okos dolognak tartom, hogy 8-kor zárnak - valóban ez az ünnep nem a mulatós alkalmakhoz tartozik. Bevallom, nem tudom, nálunk meddig árulnak a bódékban.

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy én is részese lehettem a képeid által a csodálatos Rosenheimi karácsonyi vásárnak! :-)

    További szép napot, jó hétvégét kívánok!:-)

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem a térképen, hogy hol is van egész pontosan Rosenheim :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háááát, csak úgy betájoltam magam :)) Messze van Kasselhez :))

      Törlés
    2. :-D mondtam én, hogy nincs közel <3

      Törlés