"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. október 18., szombat

Móri bornapok 2014.

Október első hétvégéje Móron a bornapokkal kedveskedett a közeli és távoli látogatóknak. A nemzetközi ünnepekre német, cseh, szlovák és horvát vendégeket is hívtak.
Az Ezerjó hazájában őszies napsütés várta a látogatókat a saját készítésű borok mellett egyéb saját készítésű hazai termékek kóstolására, vásárlására.


Finom fűszeres borok, likőrök mellett ízletes mézekkel édesítették meg a hétvégénket. Zenészek, kézművesek, művészek tették hangossá és színessé ezt a hétvégét.
Pillanatok az ünnepi felvonulásról...
















































12 megjegyzés:

  1. Aztaaa, milyen színes kavalkád volt ott!

    nagyon szeretem az ilyen látnivalókat, ha még jó idővel is párosul, ahogy látom a képeken, no az nekem való :))

    az utolsó fotó nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsénk volt az idővel (is), előtte napokig esett.

      Törlés
  2. ÓÓÓ, te milyen sok jó képet készítettél!-) szégyenszemre én alig fotóztam...-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te minden évben megéled, én még csak ezennel harmadjára voltam.

      Törlés
  3. Ragyogó napsütés, vidám felvonulók és zenék, jó borok, ételek - kell több a boldogsághoz ?

    VálaszTörlés
  4. Wow, minden pont ugyanúgy néz ki, mint a mi "Jagd- und Kutschengala"-nkon, renegeteg fotót közöltem róla, és most olyan, mintha ugyanannak egy "B-változatát"látnám. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt megyek hozzád nézelődni. :-)

      Törlés
  5. Hú, ki mindenki képviseltette ott magát amindenit!
    Poharat hordanak a nyakukban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A magyar borrendek egy töredéke http://www.borrend.hu/tagok és néhány külföldi képviselet.
      A nyakba akasztható pohár nem csak praktikus, higiénikus is. A bőrből készült tartók lehetnek igen míves munkák.

      Törlés
  6. De jó lehetett! Köszi a képes beszámolót! :-)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól éreztük magunkat, persze ehhez a finom édeskés borok és likőrök is hozzájárultak. :-D

      Törlés