"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. december 14., szombat

Hókristályok

Napok óta sugárzó napsütésben részesülünk. Itt az Alpok lábainál is a hegyekbe kell mennünk, ha havas decemberre vágyunk. 
Felhőtlen ragyogó kék ég, friss levegő, sífutópálya a Geigelstein lábánál...

A Wildbichl szerpentinen keresztül közeledtünk a Geigeilstein felé és ha erre járunk itt mindig megállunk, tiszta időben csodás a kilátás.
 
Rálátás a Wilder Kaiser hegységre és Kufstein városra

Kufstein








Csillogó hókristályok










Hazafelé ismét egy természeti jelenség érdekességével lettünk gazdagabbak. A szikrázó napsütésből hirtelen egy völgyben megülő sűrű tejes ködfelhőbe szaladtunk és burkolóztunk.






                                                            Csendes adventet!

11 megjegyzés:

  1. Ismét gyönyörű helyen jártatok!-)) csodásak azok a hókristályok!!-) nálunk sajna még mutatóban sincs, bár a Kékesen biztos, de az messze van:)

    VálaszTörlés
  2. Vigyünk haza egy kis havat...? :-)
    Szép lenne a szent este ha fehér lehetne...

    VálaszTörlés
  3. Légyszi-légyszi-légyszi!!!!-)))))))))) de akkor minket útba ejtsetek!-))
    Bizony szép! már meg sem tudom mondani mikor volt fehér...... mikor indultok?-) lesem-)

    VálaszTörlés
  4. Drága Timi, tudd, hogy én ilyenkor mindig végigjárom Veletek az utat:))

    még soha nem jutott eszembe, hogy ilyen közelről fotózzam a havat...és lám lám milyen szép tud lenni!

    És igen! hozzatok majd havat karácsonyra:))

    VálaszTörlés
  5. Lányok, ha lenne egy olyan opció, hogy havat tudnék vinni Nektek, megtenném!!!! Így csak remélni tudom Veletek együtt, hogy fehér lesz a karácsony!
    Orsi, örülök, ha velünk jössz, hisz én is mindig Veletek tartok, tudod! Ha igazán szép hókristályokat szeretnél látni, akkor ezt nézd meg: http://index.hu/galeria/index/tudomany/2013/11/18/hopelyhek_es_hokristalyok/

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos képek, egyszer én is fényképeztem hókristályokat, de akkor még csak filmes gépem volt, amivel még csak zoomolni sem lehetett, ahhoz képest elég jó lett anno. Imádom az ilyen helyeket, ezért foglaltam februárra pár napot Berchtesgadenben, februárban szokott a legnagyobb hó lenni...

    VálaszTörlés
  7. Jó veletek kirándulni csajok!!-) főleg, hogy olyan klassz útleírásokat is adtok, míg én csak felteszem a képeket...

    VálaszTörlés
  8. Köszi Flögi, pedig nagy zoomolást én sem csináltam!
    Minden bizonnyal februárban lesz nagy havunk, biztos szép napjaitok lesznek Berchtesgadenben.:-)
    Lobelin, örülök, ha tetszenek az útleírásaim. A Te blogod más jellegű, én szívesen olvasom azt is!:-)

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem a linken a pihe-puha hópihéket:)
    mit is lehet erre mondani? hogy tökéletes? hogy csak a természet tud ilyet alkotni?:) utánozhatatlanok!

    VálaszTörlés
  10. Igen, a természet, és mi próbáljuk lemásolni, mint annyi minden mást is.

    VálaszTörlés
  11. Mese szép... a természet egy csoda...

    VálaszTörlés