"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2013. december 17., kedd

Erdei karácsonyi vásár

Advent harmadik hétvégéjén egy erdei karácsonyi vásárra látogattunk - ahol már jártunk -  Bad Feilnbachba. Az ünnep a település szélén egy erdős részen a Jenbach patak mentén került megrendezésre.
Koradélután érkeztünk ragyogó napsütésben erre a csillogástól mentes természetközeli adventre.





Kézművesek, jégművész, gyógynövényesek, kistermelők, ősi ízek hozzá bajor fúvós zene. Kellemes hangulat volt, több helyen tűz ropogott a faházak között, csak a hó hiányzott. Tavaszias karácsony, Glühwein (forralt bor), puncs, Flammkuchen (pizzatészta, rajta hagyma, sonka és tejfölös mártás), csokimázzal bevont alma...










Dolgozik a jégművész

Egy tiszavirág életű olvadó műve

Mennyire más a hangulata egy ilyen adventnek, mennyire közeli hozzám, és micsoda születésnapi ajándék volt nekem ez a nap. :-)
Estig maradtunk, míg a majd betelő hold világított nekünk hazafelé.







“Táncol az eleven tűz, a holdra szegezi a lángját
Táncol, és vadakat űz, a széllel keresi a párját” 
Valla Attila: Tűztánc

11 megjegyzés:

  1. Ó, hát én nem is találok szavakat! Ez a vásár egy igazi csoda.

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, hogy olyan szita a fejem, motoszkált az agyamban, hogy majdnem egy napon van a születésnapotok a lányommal, de nem volt időm visszaolvasni a leveleidet, hogy meggyőződjek róla :(

    Sokat beszélek, de az a lényeg:) hogy...

    ...Szeretettel kívánom Neked, hogy Isten éltessen nagyon-nagyon sokáig, érjél el mindent, amiről álmodsz, amire vágysz!! :)

    Ölellek és ♥ :)

    Az adventi vásárról meg: az a fenyőfa, ott feldíszítve a 9. képen...nem lehetne onnan teleportálni ide nekem, derögtöndemárisazonnal?:D

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon jópofa dolog!

    VálaszTörlés
  4. ÓÓÓ, nekem ez tetszik a legjobban, ez áll hozzám legközelebb-) azokból a piros edénykékből egy párat szívesen a kosaramba tettem volna:D

    VálaszTörlés
  5. Ezen a karácsonyi vásáron éreztem én is otthon magam, biztos, hogy máskor is ellátogatunk majd ide.
    Orsi, aranyos vagy köszönöm :-) (szivecske viszont)
    Azok a díszek a fenyőfán tüneményes készítmények!
    A piros edényeknél én is sokáig ácsorogtam és eszebe jutottak a pesti vásár szintén gyönyörű színes cserépedényei!

    VálaszTörlés
  6. Képesek igy kitelepülni...és milyen hangulatos... szebb mintha a város betonja között lenne...
    Most hallottam.... boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  7. Igen Vera, nekem meghittebb volt a hangulat az erdőben, mint másutt. :-)
    Köszönöm! (szivecske)

    VálaszTörlés
  8. Most volt a szülinapod? Isten éltessen!

    VálaszTörlés
  9. Igen (pirulós szmájli) köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  10. Hú,de sok szépség! Pesten van nagy kézműves vásár,de egészen más az erdő szélén..)

    VálaszTörlés
  11. Igen, és a pesti kézműves dolgok is csodálatosak! Különösen a cserép dolgok tetszenek. Nehéz lenne a választás, hogy a piros, fehér pöttyös készletet vagy a fűzöldet vagy a kéket venném e meg...

    VálaszTörlés