"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. február 9., kedd

A természet él, mert élni akar

Nyílt nektek február elején egy napraforgó? Nekem most igen, és átadom nektek is. <3


Nem trükk, nem ámítás. A ténynek története van…
Tavaly október-november felé azon morfondíroztam, hogy egyetlen gyöngyölgetett zsályámat hogy megvédjem a téli fagyoktól. Behoztam a konyha ablakába.
Pár napra rá egy kis csírázó növénykét láttam a földből kibújni. Akkor még nem tudtam mi lehet ez, csak örültem, hogy valaki a virágcserépbe rejtette. Gyanús a mókuskánk. :-)
Aztán úgy gondoltam, ha ennyire élni akar a kis magonc, akkor kap egy saját cserepet és ő ezután hálásan nőtt és növekedett...



Locsolgattam, karóztam vékonyka szárát, de ő csak nőtt a kevés napsütés ellenére is, míg megjelent pici bimbócskája...


A bimbó növekedett és itt árulte el, hogy mi lesz belőle.

 
Talán nem a legszebb nyurga szárán kócos szirmaival, de ÉL és virul, mert ÉLNI akar.

Fogadjátok szeretettel!

:-)

28 megjegyzés:

  1. Mi működteti a világot ? „a földbe vetett mag magától ereszt gyökeret és magától növekszik, akár alszik, akár ébren van a földműves.” Szeretem a csodás történeteket, még ha csak kis csodákról szólnak is. Reményt adnak.

    VálaszTörlés
  2. elámultam, és zseniális volt, amikor a kis magoncot megláttam, és valami fantasztikus érzés, ahogy görgettem lefelé, képenként!:))
    hát ez csoda
    gyönyörű

    jókedvű lett a reggelem tőled, köszönöm, és
    köszöntöm sok-sok szeretettel ezt a kedves, életerős, derűs kis újszülöttet: Kis Napraforgó-t
    (úgy látom lány...és nagyon szép fejecskéje van:))azok a kis szőke tincsek:))))

    VálaszTörlés
  3. Nahát! De klassz!
    Kösziii ♥

    VálaszTörlés
  4. Tényleg örömet hoz a kis napraforgó, főleg ilyen szokatlan időben.
    Szoktál egyéb magokat csíráztatni, aminek a csíráját meg is eszed?
    Nekem most nincs, de holnap veszek a bioboltban lucerna magot, mert szeretem a csíráját belekeverni joghurtba.
    Itt van róla leírás: http://antalvali.com/csiraztatas/a_csirakrol_reszletesen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kincse, még nem próbáltam a csíráztatást, pedig Vali oldalát rendszeresen böngészem. Sok jó tanácsot és recepteket is vettem már az oldalról.
      Köszi <3

      Törlés
  5. De jó kis téli nyárköszöntő! Imádom a napraforgókat, annyira vidám színű virágok. Öröm nézni a nyári szellőben billenő kalaposokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már az évszakok olykor összekuszálódnak, akkor a napraforgó is nyílhat februárban. :-)

      Törlés
  6. Micsoda meglepetés! Nagyon meghálálta a gondoskodásodat.
    igenis, hogy szép! Olyan ritkaság ez. Milyen jó nézni a szabálytalan, de vidáman világító szirmait! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! ♥
    Ez csodálatos így februárban!:-)

    VálaszTörlés
  8. Ez a kis szépségeske nekem is nyílt itt és most Nálad! Köszönöm, hogy megmutattad! Az első gondolatom az volt, hogy nekem szeretné megmutatni, mennyi erő van benne! <3
    Kis kincs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is Éva, meg mindenkinek aki itt járt a blogomban.
      Így van, ahogy mondod. <3

      Törlés
    2. Ó, igen, természetesen mindnyájunk örömére nyílt, csak az erejére gondoltam, hogy : " Nézzétek így kell ezt csinálni" : Szeretet, gondoskodás, öröm,: S már ragyogok is Nektek! <3

      Törlés
  9. Hát ez nagyon édes kis virág/történet! mosolyt ad az embernek ahogy ránéz :)

    VálaszTörlés
  10. Milyen kedves! Igazi mosolycsalogató így februárban.

    VálaszTörlés
  11. Szívet melengető a leírásod, és a kis napraforgó képbeli növekedése is!)

    VálaszTörlés
  12. Igazi vidámság:-)
    Én tavaly májusban kunyeráltam egy fehér virágú fokföldi ibolya levelet, földbe dugtam és a levélke élt, éldegélt... most már hozza a gyermekeit is. Én meg boldog vagyok.
    Mert él, mert emlék, és mert jön a tavasz. <3

    VálaszTörlés