"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. február 24., hétfő

Szlovéniától Montenegróig 7. Slano öble

Dubrovnik előtt egy csendes öbölben Slano településnél volt egy szállásunk. Innen kirándultunk napközben az 500 lakosú falvacska központjába, laktunk és pihentünk a fekete fenyő illatú tengerparton. Itt etettem a tengerben halakat kézből (ami nem szokásom, sőt, de egyszer ki kellett próbálnom), itt láttam a tengerben először polipot egy esti séta alkalmával. Különleges, feledhetetlen élmények. Reggelente körbebicóztuk az öblöt, esténként a teliholdnál hallgattuk a víz locsogását. Egy cseppnyi csendes paradicsom a horvát tengerpart egy pici öblében.


Fenyők, cédrusok, tuják illata között a szálloda

Védett strand

Kilátás a szobánkból az öbölre

Bicikliút a part mentén



A legkékebb öböl, amit valaha láttam



Halak az áttetsző vízben






Etetééééés...!

Cuppogós, éhes halak



Forrott a sekély vízpart a sok kicsi haltól

A felkelő nap fényei

Telihold az öböl felett

6 megjegyzés:

  1. Megint csodás helyekre vittél! Köszönöm. Átéltem veled a halak etetését is. Feledhetetlen élmény lehetett.

    VálaszTörlés
  2. Mancoka, az valóban különleges élmény volt. Soha nem gondoltam volna, hogy halak ennyire szelídek/kezesek tudnak lenni. Volt amelyiket ki is tudtam venni a vízből(persze azonnal vissza is tettem!) Furcsa és jó érzés volt, ahogy finoman az ujjaimat is harapdálták.:-)

    VálaszTörlés
  3. Szép kis öböl-) és az a kékség!!-) imádom a vizet, a lételemem-) az a haletetés nekem annyira nem jön be, azt sem szerettem, ha a lábamhoz értek :D nem tudom mi lenne velem egy halpedikűrön:D

    VálaszTörlés
  4. Tulajdonképpen én sem szeretem a halakat megfogni, inkább taszít, mint vonz. De amikor láttam egy férfit térdig a vízben és sűrűsödtek köré a halak és ő csak nevetett... gondoltam ezt én is ki szeretném próbálni. Finoman csipkedtek, csiklandós volt, és vicces. :-)
    Olykor a lábamat is csipkedték, gondolom hasonló, mint a halpadikűrön. Én azt is kipróbálnám!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda kilátás! Nagyon szép hely, elgyönyörködtem a fényképekben, jó volt! :)

    VálaszTörlés