"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. február 11., kedd

Kavics képek, festett kavicsok

Nem lehetnék hű a nevemhez, ha ne lenne valami közöm a kavicsokhoz.. :-)
Bizonyos fajtákat gyűjtök, amelyek megfelelnek mindahhoz amit belelátok. Korábban sosem láttam mások festett kavicsait, mára már érdekel a téma és több, szép különféle stílusú dolgot fedeztem fel itt az interneten.

Folyami és tengeri kavicsaim mellett csiszolt ásványokkal is kezdtem az utóbbi időben foglalkozni. Kedves blogosaim :-) kérésetekre egy pár fotó:











 





Hematit

Még alakulóban, hegyi kristály, ametiszt, stb.

22 megjegyzés:

  1. Gyönyörűségesek az alkotásaid!!!!
    Köszi, hogy megmutattad! :)

    VálaszTörlés
  2. Na neeee :O Ezt Teeee? :O teljesen kiakadtam :)) Így keretbe foglalva valami szédületesen jók!
    Mivel ragasztod fel őket? és milyen festékkel fested? akril?

    jajjjajjj, de gyönyörűűű :))

    VálaszTörlés
  3. Most miért... :-(
    én nem... ?

    :-D
    ragasztó *pillanatok* alatt ragaszt,
    festék vízhatlan
    hihihi örök, max. az idő vasfoga... :-D
    köszönöm :-)

    jajjjajjj :-o most akko'ez jó? vagy nem?

    VálaszTörlés
  4. de Te is!! -)))
    Szerintem is nagyon szuperek!!!!-)Nagyoon kreatív vagy!!!-)
    Van nekem is egy decoupage-olt levélnehezékem, szeretem, tetszik-) még egyszer Szarvason a Szilva-napokon lehetett kézműveskedni, ott ügyeskedtem-)

    VálaszTörlés
  5. :-)
    szívesen megnézném Lobelin, megmutatod?

    VálaszTörlés
  6. Jaj de, jaj de...! Szuper!
    Én is köszönöm, hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon vidámak a kavicsaid :-) :-) Festéssel pedig különösen egyediek- mert a köveknek arcuk van :-D

    VálaszTörlés
  8. Csodálatosak, rettentően kreatívak és ízlásesek. Nagyon dekoratívak is. Én ilyesmihez béna vagyok, azt sem tudnám, hogyan kezdjek hozzá, de még egy virágocskát sem tudok rajzolni szépen. Nagyon tetszenek. Ajándékozni is lehet ilyet, én legalábbis nagyon örülnék ilyen ajándéknak.

    VálaszTörlés
  9. az a jajgatás jó értelemben szólt...

    ...és egyetlen másodpercig nem kételkedtem benne, hogy Te képes vagy ilyen szépeket festeni, csak nagyon meglepődtem, s ha most azt írom, hogy azért, mert meseszépnek láttam az egészet, akkor azt gondolhatod, hogy jujj de nyálas a megjegyzésem :)

    VálaszTörlés
  10. Tényleg "Kavics" vagy :)))

    A hematit az egyik kedvencem, nagyon tetszik ez a képed (IS).

    Ha felém jársz, nézd meg ennek a bejegyzésnek a végét:
    http://hetretorszagkapujaban.blogspot.hu/2011/12/hetvege-munchenben-4-tornyok-muzeumok.html

    VálaszTörlés
  11. Mindenek előtt nagyon köszönöm Lányok a hozzászólásaitokat! Meg vagyok lepődve, nem is gondoltam, hogy ennyire tetszik, amit csinálok...(pirulós szmájli)
    Katici, köszönöm :-)
    Baribori, igen én is pont így gondolom, hogy arcuk van!
    Flögi, dehogy vagy béna, csak próbáld ki egyszer, nem ördöngős. :-) Igazad van, ajándéknak is jó (felhívás egy keringőre..?) bevallom, eddig nem gondoltam rá, hogy másoknak is tetszhet, mint pl. ajándék. De, hogy mondod.. :-)
    Orsikám, értelek én Téged! :-) és nem vagy nyálas! :-)
    J, köszönöm a *Kaviccsá avatásomat* :-)
    A hematitnak ez a csiszolt változata azonnal a szívembe zárta magát. Annyira szeretem megfogni, vele dolgozni!
    Köszönöm a linket, megyek is olvasni:-) Ja, és örülök, hogy jelentkeztél:-)

    VálaszTörlés
  12. Hááát kedves Kavics! Csatlakozom az előttem szólókhoz, egyszerűen gyönyörűek. Már én is gondoltam ilyesmire, mert néha olyan érdekes kövekre bukkanok, hogy szinte sajnálom otthagyni őket. Köszönöm, és örülök, hogy tartottál egy kis bemutatót!
    További szépeséges alkotást kívánok neked!
    Timcsi

    VálaszTörlés
  13. Timcsi, köszönöm :-) próbáldi ki Te is, nem ördöngős, csak fantázia kell hozzá :-)

    VálaszTörlés
  14. Csak ámulok a képek láttán! Milyen meglepetésed van még számunkra?
    Jó ötletet adtál a hétvégére. Az unokám ittalvós lesz, és ilyenkorra mindig kitalálok valamilyen kreatívkodást, most ezt fogjuk megvalósítani. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  15. Mancoka, örülök, hogy tetszenek a kavicsaim! :-)
    Fessetek Ti is a hétvégén szépeket, jó szórakozást Nektek!!! :-)

    VálaszTörlés
  16. Te aztán tudsz! :-)))
    El is viszem a blogod linkjét Katalin blogtárshoz, ő is kavicsokat fest!

    VálaszTörlés
  17. Nem tudom, hogy tudok e... de azért nagyon köszönöm Éva! :-)

    VálaszTörlés
  18. Ámulok és bámulok! Csodás! Nagy gratula!:) Az idén lesz egy kis tengerezés, mindig is gyűjtöttem, de most már tudni fogom, hogy miért!:))) Megihlettél kedves Kavicska!:D Lehet, hogy az üvegezésemnek lőttek?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TiffanyIda, köszönöm :-)
      Megmutatod majd a gyűjtött kavicsidat??? Örülök, ha megihlettelek! :-) Nem, nem lőttek a szép üvegezésednek, ebben biztos vagyok!!!

      Törlés
  19. Most nézem közelebbről: nagyon tetszenek! Én is mániás kavicsgyűjtő vagyok, inspirálnak az alkotásaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök és üdvözöllek Medora a Kavics-táborban! :-)

      Törlés