"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. szeptember 10., szerda

Szemelvények egy hosszú hétvégéből 3. csend és zene

Végül benéztünk Neubeuern központjába a csend és a történelem falai közé. A szökőkútnál mind a négyen bedobtuk a szerencsehozó Centet és kívántunk. 
Barátságos alkalmi sétatársunk is akadt egy időre…

Neubeuern a kastéllyal










Többször jártunk már itt, de csak ezennel fedeztem fel a Jakab út jelzését, itt is áthalad a falu központján egy tervezett út.

Camino

 
Csendélet

A csend után belevágtunk a megkezdődött rosenheimi sörfesztiválba. Zene, mulatság, nevetés, eszem-iszom.
 




12 megjegyzés:

  1. Azt a cicát teleportálhattad volna nekem :)

    szép kis részleteket látok a fotókon...szeretem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, úgy magammal vittem volna én is :-) De ennek a cicusnak már van otthona/gazdája és egy megszokott környezete.
      Köszönöm, én is szeretem.

      Törlés
  2. A sörfesztivál is nagyszerű szórakozás lehetett, ahogy el nézegettem a tavalyi és az idei képeket!
    Hasonló színű-szőrű cicánk van nekünk is! Nagyon szeretem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt Éva, ha jó társasággal megy az ember lánya, akkor igazán jó buli.

      Az a macsek az utcán kedves kis bújós macska volt, sokat hízelgett. :-)

      Törlés
  3. Teljesüljön a kívánságotok! :)

    VálaszTörlés
  4. A Szent Jakab úttal már - gondolatban- szemeztem, nagyon érdekesen hangzik. Végigjártátok/tervezitek? A halas szökőkút nagyon találó, bár szegény kint van a vízből... de nagyon ötletes :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is? :-) Én is! Még nem jártuk végig, de bennem nagyon motoszkál a dolog...

      Törlés
    2. Szemezek vele, nagyon lenne hozzá kedvem, de eddig még egy hét folyamatos szabadságot sem tudtunk kivenni :-(

      Törlés
    3. Én is és pont ezért nekem/nekünk is nehéz összehozni. Az edzettebbeknek 5-6 hónapra van szükségük az úthoz, plusz az előkészületek. Míg dolgozunk ez sajnos nehezen valósítható meg. :-(

      Törlés
  5. Köszi a virtuális kirándulást, ez a cicus nagyon édes pofa! :-)
    További szép estét, jó hetet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az volt :-) Neked is szép hetet Aloha!

      Törlés