"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2013. november 17., vasárnap

Még az októberi őszből töltekezem…

Az október ez évben kegyes volt hozzánk és dúsan megajándékozott bennünket a természet adta szépségekkel. Egy nap ebből szemezgettem városunkban és most szürke novemberi napokon olyan jól esik újra átélni...

Keretbe fogva



Komló















Belecsöppentem egy filmforgatásba is. A nálunk közismert itt játszódó krimi sorozat Rosenheim Cops (szerintem krimi light) egy jelenet újabb felvételének a részese lehettem. Már nem egyszer fordult elő, hogy utcai jelenetek felvételeit láttam, nagyon érdekesnek találom, sokáig tudok ott bámészkodni, figyelni a munkálatokat.



4 megjegyzés:

  1. óóó, az a bordós-piros levelű fa de csodás!

    A filmforgatásról jutott eszembe: egyszer Fertőrákoson kirándultunk, mentünk le a kőbányába , s megszólított ott egy ember, hogy mi is statiszták vagyunk? kérdezem mihez? hát az Aidához! Még hogy mi az Aidában?:O cöcöcö :))
    Kiderült, hogy az Aida ment az ottani nagyteremben, s azt hitték mi is szereplők vagyunk:) Persze vihogtunk rajta, kis tinik voltunk még akkor:))

    VálaszTörlés
  2. Oh, azt kellett volna mondanotok: igen! :-)

    VálaszTörlés
  3. No, akkor az az előadás botrányba fulladt volna :D

    VálaszTörlés