"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2015. május 2., szombat

Tulipánok Anyák napjára

“ Virágágyás nyoszolyán
Bimbózik a tulipán.
Szirmát bontja hajnalra,
S rámosolyog a Napra.

Tündököl a tűzpiros,
Szerelmesnek nyílik most.
Feje kehely, - illatos,
Zöld levele harmatos.

Irigyli őt a sárga,
Neki nincsen barátja.
Méhecskéket hívogat,
S kitárja a szirmokat.

Szelíd a szép hófehér,
Ő a boldogságnak él.
Virít vele sok társa,
Menyasszonyok csokrába.

Fodros szirmú, és tarka
Hajladozva akarja,
Szeretetet vigyen ma,
Anyák napi csokorba.”  

Juhászné Bérces Anikó: Tulipán










 



 







Kakukktojás :-)



15 megjegyzés:

  1. igazán szép csokor tulipánt gyűjtöttél össze :)

    a kakukktojást elvirágzott leánykökörcsinnek nézem...az? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Bingó, nyertél! :-D

      Törlés
    2. hihi, jóvanna, ez könnyű volt, mert nekem is van egy bokor :) és pont ilyen állapotban van a zöme virág rajta :)) pont azt nézegettem valamelyik nap, hogy még így, elvirágzott állapotban is milyen bájos ez a növényke.

      Törlés
  2. Szépek...és milyen fura, hogy itt meg egy héttel később van Anyák napja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdekes az egy hét különbség.

      Törlés
  3. Kedves vers és látványos tulipán kollekció :)

    VálaszTörlés
  4. Némelyik felülnézeti képről nem biztos, hogy megmondtam volna, milyen virágot ábrázol. Mennyiféle! Szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg féle tulipán van, szebbnél szebbek, én sem mindegyikről gondolnám elsőre, hogy tulipán. :-)

      Törlés
  5. Jó látni, hogy nem csak én szeretem a virágokat " belűről" és közelről fotózni....

    VálaszTörlés
  6. Nahát, ezt a leánykökörcsint sem ismertem, köszönöm!:)
    Szépséges tulipán bemutató és vers...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) nekem is újdonság volt a leánykökörcsin, utólag néztem utána a neten.

      Törlés