"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. május 20., kedd

Párás tavaszi reggeleken

Mindig érdemes korán kelni, de ha a tavaszi felszálló köd reggelén tesszük, akkor már duplán megéri. Egy varázslatos reggel fényeihez varázslatos zenét ajánlok Yann Tiersentől az Amelie csodálatos élete című filmből. A sokat vitatott és ugyanakkor sokat imádott film egyik betétdala nagy zenekari változata a kedvencem.
Mint Amelie saját teremtett világa olyan volt nekem ez a reggel...



“Az élet nem más, mint egy előadás végtelen próbája, ami soha nem játszódik le.”



“A boldogság mint a Tour de France, sokáig várunk rá, aztán elrohan mellettünk.”



"Ha te nem volnál, érzéseim csak a régmúlt érzések árnyképei volnának."







“Furcsa az élet. Amíg kicsik vagyunk nagyon lassan telik minden majd hirtelen 50 évesek leszünk… és mindaz, ami a gyermekkorunkból marad elfér egy dobozkában, megrozsdásodva és összezsugorodva.”






Szállt a pára, mint a füst, mire hazaértem a hajamba, ruházatomba beleivódtak a páracseppek… hazavittem a harmatillatot.

21 megjegyzés:

  1. Legelső gondolatom most az volt: ezeket a képek - oly sok másikkal együtt, amit eddig láttam már tőled - simán lehetne egy kiállítási anyag.
    Ha lesz ilyen, szólj légy szíves, ott leszek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy :-) ha lesz, Te leszel az első, aki meghívót kap! :-)

      Törlés
  2. Harmatillat....:)
    Itt ma lehet,hogy 30 fok lesz.Hű!
    Végre tudtam venni olyan dobozt,amibe bele tudom majd rakni a kavicsaimat,kagylóimat.:) Majd mutatom,de még le kell festenem és egyebek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka, itt is olyan meleg van ma...hühühűűű :-)

      Örülnék, ha megmutatnád a festett kavics-ládikódat!!! :-) És persze a kavics gyűjteményed is érdekel. :-)

      Törlés
  3. Nagyon jók ezek a pókhálós képek is :)

    VálaszTörlés
  4. Varázslatosak a pókháló- fotók, és az átsejlő napfény... Tényleg nagyon passzolt hozzá a zene .-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, ahányszor visszanézem a képeket ezt a zenét tudom hozzá társítani. :-)

      Törlés
  5. Meseszép!!!!
    A film nagy kedvencem nekem is!!!

    VálaszTörlés
  6. Hű, micsoda csodálatos képek, főleg a pókhálósak. Igazi gyöngyszemek lógnak bennük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, vízgyöngyök. Hátha majd nekem is lesz olyan klasz objektívem, mint Neked...:-)

      Törlés
  7. Felemelő képek, idézetek, zene... Szeretem a kora reggeleket, főleg, ha kicsit sejtelmes a párától/ködtől. Köszönöm a hangulatot, "vettem"!;)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű képek, idézetek, nagyon jó a zene hozzá....Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  9. "Lapozgatok" a blogodban - visszafelé. Kedvenc film-dalod. Hát bizony nekem is. Unokaöcsém esküvőt/lakodalmat nyitó keringője volt ez, ahányszor hallom, elsírom magam...(az örömtől, a meghatottságtól, a szép emlékre gondolva)...

    VálaszTörlés
  10. Csatlakozom az előttem szólókhoz.
    Zseniális az egész, úgy ahogy van. Képek, zene, gondolatok.

    (+ köszönet, hogy ismét rátaláltam a zeneszerzőre :)

    VálaszTörlés