"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2015. március 4., szerda

Alkotunk

“Csak élni, élni emberek!
Időnk oly gyorsan elpereg, egy perc csupán az élet...
de ez a perc lehet csodás teremtő munka, alkotás, amely megőriz téged.” Várnai Zseni


Az utóbbi időben sokat foglalkoztat a frivolitás művészete. Tanulófázisban vagyok.

Anyum más jellegű horgolt ékszerei is nagyon szépre sikerültek, nyakék és fülbevalók készültek.




Egy-egy mozzanat a frivolitás kezdeteiből nálam...



Apum fából készült ékszerei is csodálatosak, még nem láttam hozzá hasonlót. Alkot a család...



32 megjegyzés:

  1. horgolt fülbevalót már láttam, de amit az Apukád készített fából, az valami hihetetlenül szép!!!!!!!!!!!!!!!!
    itt ülök tátott szájjal és csak csóválom a fejem, hogy milyen ügyesség kell ehhez...

    Kavics, gyönyörűségeket alkottak a Szüleid, légy szíves add át a gratulációmat! :)

    jaaa, és a Te kezdő lépéseid meg irigylem...én el sem tudnám kezdeni :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, amikor megláttam Apum faragott ékszereit én is csak ámultam, annyira szép és precíz. Anyum fehér szettje is csodás. Köszönöm a gratulációt a nevükben is, átadom. :-) <3
      Én még ügyeskedem, sokszor lebontottam már, gyakorlás teszi az embert mesterré... :-D

      Törlés
  2. Ezek csodálatosak Kavics! Még sosem láttam horgolt ékszert. Nagyon ügyesek vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Flögi. Korábban én sem foglalkoztam ilyenekkel, mostanság fedeztem fel magamnak. Szép egyedi dolgokat lehet készíteni.

      Törlés
  3. Csak ne add fel ! Nézd át Anton tanodáját is , ott a mintaolvasást is megtanulhatod . Nagyon jól le van írva és képekkel illusztrálva. Én tűvel is ott tanultam és hajóval is.

    Édesanyád és édesapád ékszerei csodálatosak! Fából én sem láttam ennyire szépet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem adom fel Kata, dehogy, hisz anyira érdekel és gyorsan is megy (főleg, ha nem kell lebontani) Azáltal, hogy lebontottam és újra csináltam sokmindenre magamtól is rájöttem és az marad. :-)
      Köszi Kata! :-) <3

      Törlés
    2. Nagyon, nagyon szívesen , ha gond van írj segítek ahogy tudok!

      Törlés
  4. Nahát!! Csodaügyes család! Gratulálok mindannyiotoknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pirulós szmájli köszönöm, átadom. :-)

      Törlés
  5. Gratulálok a családnak...!!!!!!!!!!!Keményitve is lesz a füli meg a nyakék? Nagyon szépek... Apukád milyen ügyes... még nem is láttam ilyen szépséget...
    De Te is kis ügyes vagy.... csak így tovább... Én nem is tudok visszabontani... vágom,és kuka ... és toldom....Én nem is tudtam elsőre egy színből hajócskázni... mart az istenek sem fordult meg a csomó... Én is az Anton oldalát javasoltam, szerintem nagyon jó tanulni belőle...Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vera, köszi, aranyos vagy :-)
      A nyakék meg a füli nem az enyém, nem tudom, hogy a tulajdonosa szeretné e keményíteni.
      Vera, már többször visszabontottam, elég gyorsan megy az is, sajnálnám elvágni a fonalat. Nekem is a fordulással volt/van a legtöbb gondom. Illetve csak azzal. Gyakorlom szorgalmasan. :-)

      Törlés
  6. Kavics, ezek gyönyörűek! Mennyire ügyes család vagytok! Mind nagyon-nagyon tetszik! Le a kalappal! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nagyon irulok-pirulok... köszi Chanson, átadom az illetékeseknek, bár már sokat dícsértem őket érte. :-)

      Törlés
  7. Gyönyörűséges alkotások! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  8. De oda vagytok azokkal a csipkékkel !!! Meghorgoljátok-elbontjátok-újra csináljátok - amíg tökéletes nem lesz. De a fa !!!! A fa, az nem hagyja magát elbontani visszacsinálni, újrafaragni. Az vagy sikerül, vagy nem. Szemem szám tátva Édesapád csodálatos alkotásait látva. Még nem láttam ilyesmit. Valami hihetetlen türelem és kézügyesség kell hozzá !!! Gyönyörűek.
    Szóval elismerésem a türelmetekért, de csodálatom a Mesteré!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, odavagyunk a csipkéinkkel is... :-) Talán olykor sziszifusz munkának tűnik, de amikor kész, az én vagyok és nem csak a végeredmény, hanem az út odáig is egy fontos tényező. Én így élem meg.
      Teljesen igazad van a fafaragással szemben, azt max, egy másik darab fán tudod újra kezdeni, ahhoz végtelen szépérzék kell... talán eljutok én is oda. :-) Szavaidat továbbítom a Mesternek. :-) köszönöm

      Törlés
  9. Óóóóóó! És megint óóóóóóó! Fantasztikus szüleid vannak!
    És eladásra is csinál apud ilyen faragott láncot? Beleszerettem menthetetlenül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom és megkérdezem. :-)

      Törlés
  10. Elámultam én is Apukád gyönyörű munkáin! A horgoltak is csodaszépek, csatlakozom a gratulálókhoz, nagyon ügyesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  11. :-) Olvasni olvaslak de írni még nem írtam. De most szakmabeliként nem tudom megállni hogy ne gratuláljak elsősorban édesapádnak a szépséges munkáért. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Senki Aki :-) köszönöm, átadom édesapámnak, külön öröm neki, ha szakmabelitől jön az elismerés, ugyanis ő mindezt hobbi szinten csinálja.

      Törlés
  12. Nagyon szép munkák amiket bemutatsz!
    Tudod-e Kavics, hogy lehet kavicsot is körbehorgolni? Nálunk Emese ügyeskedett ilyeneket, van belőlük szép számmal... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nyőző, igen Kata is készít ilyeneket. Én még nem próbáltam, talán egyszer. Hol nézhetem meg Emese munkáit?

      Törlés
  13. Fantasztikus! Én még nem láttam faragott ékszert, ez egy igazán "míves" munka, gratulációm az egész családnak! Édesanyád gyönyörű csipke ékszereit nézegetve, biztos vagyok benne, hogy hamarosan Te is nyomdokaiba lépsz!:) Kitartás, türelem, szépérzék van, mi kell még? Gyakorlás. Hajrá! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tiff, Neked is köszönöm, átadom a Szülőknek. Gyakorlom, hisz örömöm lelem benne. :-)

      Törlés
  14. Ezek csodás alkotások! egytől egyig! egyszerűen meseszépek!
    Nagyon kreatívok, ügyesek vagytok! Áldás a kezeitekre! <3

    VálaszTörlés
  15. Hű, ezek gyönyörűek! Nagyon jó dolog, hogy ilyen szépségek áradnak ki a lelketekből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Baribori :-) átadom az illetékeseknek is!

      Törlés