"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2015. szeptember 2., szerda

Vitorlás kavicsok

Egy hete, hogy a vitorlás kavicsok keresésére indultam itt a blogban. Bizonyára több hasonló kavics-testvér létezik még a világban csak nem értek el hozzám vagy még nem talált rájuk senki.
Katalin írta, hogy egyszer ő is talált egyet, de elajándékozta, fotó nincs róla. Remélem kedves kavicsa lett valakinek. :-)
Mamka is felrakta a blogjába szépséges különleges kavicsait, neki papucskavicsa van.

Akkor lássuk a vitorlás képeket, amiket kaptam:

Saját, A Chiemsee tóból, amivel indult a kérés

Aranyostól, a Gyükésből

PZs-től, Szegedről

Orsi többet is küldött Kefaloniáról




Bori egyik köve

Bori leleményességét bizonyítva kövei között keresgélt és a kívánt vitorlás követ nem találva küldött nekem még egy vitorlakövet… Ez lenne az úgy nevezett hab a tortán :-)

:-)))

Nagyon köszönöm Mindenkinek a játékban való részvételét, azoknak különösen, akik megosztották és próbáltak ebben a keresésben segíteni! <3

És ne feledjétek, van még hely itt a blogomban a később megtalált vitorlás formájú köveknek!


10 megjegyzés:

  1. De jók! Érdemes volt! Csodaszépek! :-)
    Én is nyitott szemmel járok ám, mióta hirdetted...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó :-) biztos, hogy találunk még sorba illő kavicsokat. :-) Mozgassatok meg minden követ... :-D

      Törlés
    2. Még én sem találtam meg azt a zacskó kagylóimat-kavicsaimat,amikben keresgélhetek.Szuperek!Nagyon jó!!!!!

      Törlés
    3. Ha ideillőt találsz, küldheted, kiegészítem. :-)

      Törlés
  2. Micsoda formai kavalkád :) Jó ötlet volt elindítani ezt a posztot. A beküldött "pályázatok" közül Aranyos-é különösen tetszik. Egészen különleges és szépen letisztult forma!

    VálaszTörlés
  3. Én egyenlőre figyelek, keresek. Nagyon jókat kaptál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben Holdgyöngy, egyszer találsz egyet. :-)

      Törlés