"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. december 7., vasárnap

Advent 2

Békés második adventet kívánok minden Olvasómnak!


"Úgy véljük, hogy az angyalok
Talán belülről fénylenek,
Hófehér a szárnyuk,
És a szavuk csillagfénnyel ragyog.
De gondoljuk csak végig,
Az angyalok talán
Szakadt ruhában járnak, kopottasan.
A buszmegállóban állnak,
Várják a hatos járatot.
Lehet, hogy koszos a kezük,
És fáradt a tekintetük.
Gondoljuk csak végig,
Hogy hányféle angyal létezhet,
Itt, köztünk, a Földön is."

Corinne De Winter: Az angyalokról

20 megjegyzés:

  1. Igaz szavak... Mert igenis vannak angyalok - csendben, türelemmel, szeretettel élnek közöttünk, de a nagy rohanásban észre sem vesszük őket...

    VálaszTörlés
  2. Én ismerek párat,... jópárat :) Szerencsés vagyok!!!
    A vicces az, hogy sokszor még maguk sem tudják magukról.
    Meg kell mondanom, Te is gyanús vagy Nekem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katici, aki ebben gyanus az Te, sot mi tobb biztos vagyok benne, hogy Te egyilyen angyal vagy... :-)

      Törlés
    2. Ne tessék tovább dobni a labdát! :))
      Lehet, hogy Te sem tudod magadról, de én érzem :)

      Törlés
    3. :-) a labdajátékban az a jó, ha a labda kézről kézre jár...:-) minél többen játszunk, annál jobb a játék.

      Törlés
  3. Hogy telik az idő...már a második gyertya ég...olyan hamar elszalad ez a szép időszak.

    Igen! Vannak angyalok, tudom :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép vers! Köszönöm!
    További szép napot, jó hetet kívánok!:-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a lelki töltődést :-D

    VálaszTörlés